Teman Abah Bergame Bowling di South City, Sri Kembangan

10:00:00 AM


Kejadian:11/10/2015(Ahad)

Abah macam biaselah..nak g main bowling pun nak berteman..nak jgk mama nga anak² ikut dia..so moh la kite pepagi berjalan..huhu..amsyar mcm biase mmg sentiasa bangun awal..so kul 10 semua dah siap..kejut abah tdo, maklom la abah bru balik kul 7pg td..tapi biaselah abah dgn bowling mmg x dpt dipisahkan..dpt tdo 2jam lbh pun sanggup je..huhu


Sibuk je budak kecik nie tau..mse nie game dah abis rasenye..dan gambar nie kakak Iman yang ambik..haha..



Amboi abah..gelak besor..ape la yg suke sangat..gambor gegar..biaselah kakak ambikkan..hehe..mse nie bru start game pertama..ada 3 game semuanya..



Gambar bola bowling pun kakak ambik ke?hua hua



kahkah..bajet muda lg wei mama ko kakak buat gtu..eh blom 30 lg muda lagi kannnn..hikssss
tgk muke pun macam belasan lagi ape..puiiiii



ok selfie nga adik plak..mcm kakak nga adik je nie kan..hahahaha..nie kalau abah tau mama ckp gnie muntah sebesen abah..☺



Yang 2 org nie mmg mcm boyfren nga gelfren..berkepit je..x tahan selfie berdua..nga mama xnak plak selfie abah nie..hahaha



Yang nie mama cover cun ckt..senonoh ckt ye..kakak pun kemain eh skrg..penuh gambo dia saje dalam fon mama..



Haaaaa..gotcha..berkepit je..nyampoh..haha..eh awak buat pe situ dik..usha air tin eh..hahaha..memacam la awak nie..

Bulan 11 nie ada lagi abah game bowling..hurmmm..layan jela anak²..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥