Tak Boleh Tahan Lama

12:29:00 PM


Haaaa tgk tajuk semacam je kan..korang pk ape tue..haha..xdela, aku nie jenis yg macam kalau interior design tue x boleh nak lama² x ubah..x kire la kat opis ke kat umah ke..lama² jadi boring..so hari nie mood ubah position meja kat bilik opis..alang² bos xde, outstation ke china smggu nie so moh la kita carik keje..eh bukan bos xde ai xde keje tau..bos still la viber and wassap PA dia nie..huhu


Tapi kan, aku lupa ambik gambar sebelum ubah..yang ada hanyalah selepas..haha..


Tempat cari rezeki..hari² kne ngadap..so kene la ikut mood kan..klau x, xde mood nk dtg keje..wayar tue belom dikemaskan lagi..nanti nak bindingkan pkai bind tue..so jadi la kemas..kat tepi tue ada space untuk aku senang masuk bilik bos..xdela kne u turn jauh sgt kan..



Sudut lain..ala dulu dua² meja nie rapat ke dinding tue..kerusi tue xde kat situ..nie view dari pintu bilik bos..aku buat mcm nie sbb nak rapat ke belakang..aku x suke macam bila ada officer masuk diorg akan dok belakang aku..so now diorg akan face aku dgn duduk kt kerusi tue sblom jumpa bos..



Nampak kan tue bilik bos..so senang la ckt nk dgr dia panggil..aku tutup sbb bos xde..kunci lagi..sbb yela privacy kan bilik dia..hilang pape kan aku jgk kene..so far aku dah nak 7 taun dgn dia..x penah lg hilang barang..sbb tue dia pecaya aku..yela keje harus la amanahkan..



Im a happy PA..hehe..so lg 3 hari bos xde nak buat ape nie..haha..kemas² ape yg patut la nak bagi lagi menarik tertarik kau memang debooommm..haha..yela bilik aku nie first tetamu masuk kalau nak jumpa bos..kene la elok² kan..macam² tetamu yg datang..omputih, china, india, itali, eh seluruh dunia la..kata dok kat antarabangsa kan..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. ahaaa! motif sebenarnya taknak bagi officer dok blkg mu tu zaza... hihihi...

    ReplyDelete
  2. tetamu duduk belakang sebelum ni...amatlah xselesa..rasa mcm diperhatikan aje..huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥