;)

2:43:00 PM


Salam semua..lme x update kan..biase la mak yong emosi x stabil..dengan alahan lagi..tp Alhamdulillah x seteruk yg dulu tapi skrg nie sbb dah ada sorang nak kene di bagi perhatian kan..penat dia lain macam..klau dulu melepek je pun xde sape kacau..

sekarang nie anak dara nak makan la, mandi la, berak la ape la..huhu..mama nak tdo pun dia kacau kekadang tue..

blom masuk dengan dia wat sepah lagi...mmg pening kpale mama..serabut mata tgk rumah sepah² tp x koser kekdg nak ngemas..penat..so, hujung mggu bru kemas..huhu


dari sblom lunch aku taip nie..now dh nak kul 3ptg camnie la jgk entry aku..haha

oke la bai


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

Shaklee Independent Distributor
 ID : 1027199

You Might Also Like

1 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥