Yeay, saya menang testi tabita

4:12:00 PM


hehe, Alhamdulillah syukur rezeki yang tak dijangka..ritu dalam bulan 8 aku ada hantar testimoni yang aku pakai tabita ke blog SEPET ..sbbnye dia ada wat contest dan mmg aku pun beli nga dia..xde pk pun nak menang,(ada la 20% je)..just saja suka² share kan..

klau nak baca testi yang aku hantar tue boley klik cnie ek..


aku start pkai end of jun, now dh masuk 3 bulan la kan..memula beli set trial, pastu ble tgk ada perubahan dan puas hati aku order plak set exclusive..x sempat abis lagi set exclusive aku order lagi cleanser+toner..hihi..sbb satu aku letak kat opis,satu kat rumah..



nah, nie sebelum pakai dan selepas pakai yg aku anta testi ke sepet..mse nie sebulan setengah pakai dah kot..x ingat sgt..owh tarikh gambar diambil ada tue 15/8/2013..hehe

korang nampak kan perubahan dia..hehe..aku mmg puas hati lah..muke glowing je..gambar tue mmg langsung aku x mekap..bedak pun x pkai..just krim siang tabita je..

nie link yg sepet umum pemenang tue.. 


Dan sebagai pemenang, aku dapat set exclusive+1 box candy tint..seronok uolss..bkn murah tau & bukan senang nk dpt free..hehe..yeay..

sape² yg nak order boleh g blog SEPET ek..

Set Trial : RM130
Set Regular : RM290
Set Exclusive : RM330
Semua postage free bersama free gitfs...


p/s: Selamat cantek ye uolsss...dan jgn lupe cantek dalaman jgk..nak cantek dalaman blh pm/wassap iols ye..yg paling penting, hati kene baik tau..bykkan selawat & istighfar selalu..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥
SID : 1027199
PM/WASSAP : 013-6943266

You Might Also Like

1 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥