Seminggu Lagi

11:59:00 AM


Alhamdulillah..

Sedar x sedar detik itu kembali (ceh mcm lagu awie plak..haha)..syukur sgt..rupanya dah nak masuk 4 tahun aku dan suami melayari alam rumah tangga nie..pelbagai suka duka kami harungi bersama..biaselah..pahit manis asam garam rumah tangga kan..menangis bersama, ketawa bersama, kuharap mati pun bersama..

Lagi seminggu, khamis depan 19/09/2009 - 19/09/2013..genaplah 4 tahun usia perkahwinan kami..dan iman pun lagi sebulan nak masuk usia 3 tahun..syukur Ya Allah atas nikmat dan rahmat ini..

xtau lagi camne nak sambut anniversary nie sbb incik asben keje shift malam..hoho..xpela sambut ke x kami tetap bahagia dengan cara kami..xmo plan pape..biar je tarikh itu datang dan biarkan jgk semua berlaku sendiri..

2009


2013


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥