Doakan Moga Semua Selamat

5:01:00 PM


Assalamualaikum,

Esok, 23042013 Iman Ariana akan jalani minor operation for otolaryngology..aku pun x tahu sgt..yg aku paham doctor akan tebuk telinga dia untuk bagi air yg ada dalam telinga iman keluar..setelah hampir setahun lebih dok checkup akhirnya doc buat keputusan nak operate dia..

aku n asben redha jek la..x tahu apa perasaan..takut dan berdebar..insyaAllah kami serahkan segalanya pada ALLAH..semua dah ditentukan olehNYA..kami hanya berusaha..moga ini jalan terbaik yang dapat selesaikan permasalahan nie..


aku x sure ada cerita kat sini or x..nanti aku cerita ye..so aku on leave 2 hari..esok dan lusa..katenye daycare sahaja dan klau xde apa² masalah lepas operate tue, ptg esok iman dh boleh blk..insyaAllah..


Kawan², doakan yang terbaik buat Iman Ariana ye..



Kesayangan saya...

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Get well soon Iman Ariana sayang.... aunty baru tau cerita ni.. sorry sayang...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥