Currently Using This =)

1:30:00 PM

Ok, sbb skrg nie perasaan nk update blog tgh membuak..so marilah kte update dgn laju..haha

Nak share dgn korang, ape yg aku pakai skrg nie..ok, aku mmg kurus tp perut adalah membuncit..biaselah dah pernah ada sorg baby comel dok dalam perut nie kan..huhu..tang ble perut buncit adalah selepas mkn..sungguh la hodoh ble kau kurus tetibe perut je buncit..huwaaaaaaaa

ble kat rumah, lpas mkn tros tunjuk perut ke asben, "abg, tgk perut sy dah buncit nie ha..burukkan.."ko tau ape laki aku ckp.."yeke, xpela buncit pun.."uishh jawapan x membantu langsung..

dan oleh kerana iolss nak maintain jaga badan xnak la kan muda² lg perut dah buncit(muda lg ke kau?muda la blom 30 tau..kahkah, eh bulan nie bufday iolsss la..yg keberapa korang carik sndiri..huhu)..bru anak satu..klau anak dua, tiga nanti cane lah ye..hoho..nak ramping tp xnak bebelanja lebih kemampuan..cane ek nak buat..haaaaa tetibe nampak satu bende alah nie..x mahal dan sesuai dgn citarasa aku..well aku nie suke pkai singlet ble pkai baju kurung..xtau lah kenapa maybe sbb dah biase mse sekolah dlu dan ble x pkai rse mcm nipis dan seksi..huhu..

dan, inilah dia yang aku pkai skrg..jengjeng


 Tank maggy..tgk harga pun murah kan..dah smggu aku pkai dan aku dah rase kesan dia..kulit perut aku lebih anjal..nak tegang dah..dan mengawal aku dari makan byk..ble aku mkn lebih ckt je perut rase senak..xdela sakit..tp aku rase bende tue secara tak langsung kawal perut aku dari buncit dan makan berlebihan..yeahhhh

eh, ini bukan iklan berbayar ye..saje je aku share dgn korang..harapnye nanti berkurang la ckt inchi perutku yg buncit nie..hehe..selesa sgt pkai nie..teruja uolsss feeling reramping badan bershape..kahkah..mane aku beli?

nie ha dalam katalog sophie paris..baju dia pun lawa² gak tp mahai bebenor..x kuasa nk beli..kahkah..beg pun cecantik..

skrg gigih kempiskan perut sblom pregnant blk..eh ble nak pregnant?tggu la..insyaAllah moga ALLAH perkenankan apa yg kitorg rancang..next year kte pregnant okeh..jom pregnant ramai²..hihi

ok tue je..moga sape yg nak kempis tp kedekut blh ikut cara aku..haha

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

1 kata cinta

  1. Rasa nk kempiskan perut gak..tp x da displin la.. Org tua2 kata jgn minum air ais.

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥