Her School Uniform

11:32:00 AM


Semlm iman dpt dah baju taska dia..uniform nga baju sukan..so ari nie dah kene pkai..semlm smpai je umah tros dia nak pakai..so pic bawah nie gambar semlm..pastu dia xnak tanggal..huhu..aku pujuk ckp nk basuh kotor esok baru pakai..jenuh gak la pujuk sebbaik dia oke..

ari nie mama pun bangun pagi² gosok baju dia..ermmm dah bsar anak aku dah ada baju sekolah..huhu..pg td kejut pun sekali je dah bangun..aku ckp nk pkai baju sekolah dan² dia bangun..mata pejam dan badan goyang dalam mamai²..haha..

Kemain semangat ko dik nak g sekolah..so far bangun mandi pagi dia oke cme kene mandi air suam la..huhu..1st day dia bgun mandi pg 2hb ritu, aku mandi air sejuk je meraung jgk la dia xnak..huhu..cume ari dia x pkai uniform kene bergaduh je dgn dia sbb dh pndai pilih bju sndiri..bayangkanlah baju tido nk pkai siang² buta mmg x lah kan..jenuh la pujuk..

oh, pg nie x sempat nk ambik pic dia pkai uniform nie..kelam kabut..huhu..

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. colour baju cantik! tp design mcm baju boy pula. klu design mcm baju girl sikit mesti bertambah comel iman pakai ;)

    ReplyDelete
  2. fizay, iman da masuk tadika belajar ker? awal jugak ye ko anta.. tadika aper

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥