Gaya minum susu

8:51:00 PM

Sejak blk taska tadi dh 4kali minum susu dlm masa 3jam nie..hoiiii..makin bsar makin kuat nyusu..sebulan 4pack susu dutch lady tahan..ye iman minum susu murah je tp Alhamdulillah cerdik jgk anak aku..opssss..hehe

Nie gaya terkini minum susu..hebat kan..haha..sebenarnye macam2 lg cara dia..ikut mood dan keadaan..klau dlm kete lain plak..tp wajib tangan gentel bantal busuk dia tue..huhu..

Syukur,iman dh x isap pacifier lg..senang je rupenye nk pisahkan dia dgn bende alah tue..sejak kejadian pacifier dia hilang mlm bln 11 ritu..aku dh jmpe dh mlm tue jgk kt celah kerusi..so ble dia tnye aku ckp ilang..dia pun ok x ngamuk nak..2,3 hari jgk dia dok tnye..aku still ckp ilang..

Lama2 Alhamdulillah dia x tnye dh..x ingat langsung..aku standby jgk dlm beg tkut dia ngamuk ke ape kan..satu hari tue dia terbukak zip beg aku..dia nampak pacifier tue,aku syak dia ambik la kan..tp x..dia cepat2 zip blk beg aku..huhu..xtau la dia pk ape..

Tp,sejak dh x isap pacifier nie aku prasan dia susah nk tdo..dan aku pun geram jgk sbb salu isap bende tue kejap je dia tdo..nie ssh sgt..huhu..xpela..maybe dia x biase lg kot..insyaAllah lama2 nanti dia oke la tue.. ;-)

You Might Also Like

1 kata cinta

  1. anak sy pun minum susu murah tue gak..tp murah tak semestinya tak kan bg anak kita cerdik kan..? Makin besar makin byk susu iman minum..kna bg mkn mknan yg lain lg la tu.. Setengah budak tak suka nasi, nk susu ja keja dia...hehe

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥