Kalau dah namanya perempuan

3:47:00 PM


Ok, nie cter weekend..sape yg follow fb , twitter, instag dah sure la tau cter nie..mse nie aku dalam toilet..jgn tanye aku buat ape sbb korang pun buat bende sama dlm toilet..haha..tp aku pelik jgk nape iman baik sg x kacau aku ketuk² pintu toilet kan..so, aku pk positif dia ralit tgk upin ipin..


 Tapi, aku dikejutkan dgn ini..huwaaaaaaa..patutlah diam saje kan..rupanya dok explore lipstick aku..aku nie dah l jarang beli lipstick sbb jarang pkai..g keje pun pkai pagi je then x topup dah..so, lambat la lipstick aku tue nk abis kan..

since now dia dah tinggi dh blh capai meja solek aku tue, mmg kene beringat..patutlah dok usha je time aku mekap..haha..siap wat bibir gitu tiru gaya aku pkai lipstick..huhu..

abis lah jgk secoet lipstick simply siti aku tue..huhu..bkn berkira tp aku jarang membeli so klau blh biarlah leh pkai lama kan..

tgk la sampai ke pipi dia pkai..huhu..dek krn sayang lipstick aku tue, aku tukarkan dgn lipstick mac palsu yg aku jarang pkai..haha..hermmm klau dah namenye perempuan tue ye..bab lipstick satu hal..bedak lagilah pantang leh capai..mau sebotol habis dia kerjakan..gaya x  nak kalah oke..

p/s:konon nampak je kasar tapi....kalau dah perempuan tue tetap la dalam hati ada taman okeh..haha

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. anak laki pun weh berminat dgn mnde2 gni,
    derang kan ske trikot dgn ape je kite buat

    ReplyDelete
  2. mesti mama dia masa kecik mcm ni gak.. hihihihi... wah, anak dara ni dah mula nak melaram la..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥