#UpdateRaya3 - Hari Kedua & Ketiga

2:30:00 PM


Raya Kedua & Ketiga x pg beraya sgt dah..raya kat umah kengkawan ckt² je..selebihnye kte jalan² makan angin pusing town dan pantai..hihi..tempat wajib pegi bile blk kg..

 Budak penat beraya tertido dlm kete..mse nie otw g sopim mall beli baju tuk anak sedara hubby yg baru..sian dia..alih² aku sopim sorg hubby dok dlm kete tggu iman tdo..


 ke pantai irama bachok..ramai gler org..yela, ramai mane rakyat kelantan yg blk kg time raya nie kan..so haruslah jem dimana-mana je..dah sama taraf dgn KL jemnye..


beli colek buah..dapnyeeee..pastu mkn aiskrim..perghhh nyaman..tgk mata budak tue yg dok usha pantai..haha..jeles tgk baju iman dan abah sama..POLO tue..harap ada less je klau x jgn harap aku nk beli..less pun gigil jgk tgn bayor..haha..3 helai ok baju POLO dia aku beli..harga dah sama taraf dgn bayar taska iman sebulan..bankrap..pengsan..


Day 3 budak nie sorg je pkai baju baru pepagi lg..tp dok tgk upin ipin je kejenye..haih la..boleh jd duta upin ipin dah..addict sgt dah gayanye..


hurmm ambik pic dia mcm xde maknenye..mata bkn nk pandang kamera..sampaikan aku terpaksa sorok USB upin ipin tue..klau dia nampak je tros mintak nk tgk upin ipin..tp upin ipin nie bgos..byk aku tgk bende baik dlm tue iman ikut..

Our raya..besttttttt sgt..dan budak kecik nie main air pantai smpai xnak naik..meraung melolong oke mse aku  dukung dia nak blk..haih la malu mama dik..dah la org ramai ya ampun..tutup muka sambil lari anak laju²..huaaaaaa


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥