Ragam 3 Bersaudara

11:59:00 AM


Sabtu lepas akak aku pindah umah baru dia..dia beli umah kat Taman Lestari Puchong sana, dulu dia dok kat bangi..xdelah jauh mane dari umah aku..so, laki aku pun tolong la angkat barang even bru blk keje pagi tue..yela xkan xnak tolong sbb aku rapat kot nga akak aku yg nie..yela, kami berdua je pun dok dekat..yg lain kat negeri lain..

Bukan nak citer ape, just nk tunjuk gambar ragam 3 sepupu nie..kisahnye bila sorg mintak susu mula la tiga² pun nak susu..haha..jom tgk ye..

 Tengoklah, sehati sejiwa minum susu..kisahnye aku tnye Iman nak susu x sbb last dia susu kul 6.30 pg..mse nie dh kul 11 lebey..tros si abg zafran (baju ijau) pun nk susu jgk..alesha adik pada zafran (baju putih) pun nak susu jgk..mmg nie la geng kacip iman pun..klau pg jenjalan salu bertiga nie la..


Mcm² aksi minum susu diorg nie..bile 3sepupu nie berkumpul..pening kpale..mcm² ragam semuanya..tp seronok tgk diorg main..

Oh, sabtu nie akak aku nk wat makan² sempena dok umah baru dia..house warming la nie..so, jumaat nie mak ayah aku dtg cnie skali nga mak/ayah mertua akak aku..flight diorg kul 6ptg..ish x sabarnye nk jmpe diorg..ayah aku ahad nanti dh blk dah..sbb yela kt kg ada ayam itik mane leh tggal lelama..mak aku plak akan blk nga aku sabtu 28hb nanti..yeay blk kg..hepi nye..x sabar sbnarnye..hehe..nk mkn mcm² yg xde kat sini..hihi..x sabar nk tggu sabtu depan..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥