♥ Hati Berdebar, InsyaAllah..

9:59:00 AM


Ari nie, perasaan aku sama seperti saat aku anta Iman ke Nursery mse usia dia 3bulan..sbbnye? Ari nie Iman beralih ke Taska baru..gara-gara aku x puas hati kes mnggu sblomnye..kekeke..tapi, pada pandangan aku taska baru nie bagus..siap ada aktiviti so means budak x kan boring..sesuai la kot nga Iman yg sgt la aktif tue..bayaran jgk sedikit murah dr before..taska nie pun ada tadika jgk..so senang nanti 4 tahun tros transfer masuk tadika under same agency..dan taska nie pun berdaftar dgn JKM..

Berdebarnye semalam x lena tdo tau..dah la Iman pun tdo lambat..dekat 2am bru tido..aku plak tido ayam pasalnye x keruan pikirkan apela nk jadi esok(ari nie)..kul 6.30 dah bangun..kuar kul 7 sbb standby if Iman meragam ke ape..dr mlm td aku keep mention dia "esok adik g sekolah baru tau..xmo nanges² tau..dia selambe je angguk..hehe..berpuluh kali aku ckp kat dia ayat yg sama..risauuuuu..

Pagi td angkat dia ok..masuk kete pun ok..dlm kete pun aku still ckp bende sama..smpai beria nk turun kete tp ble aku nk pass kat cikgu baru dia tros dia xmo..meraung sebut mama, mama..hati aku xyah ckp la..separuh hati dah lemah sendi sume..x sampai hati kot..air mata dhbergenang tp kene kontrol cun depan cikgu dia..hehe..aku kuatkan hati bg kat cikgu dia dukung jgk..cikgu dia bwk masuk dalam tgk tv senyap..hehe..lega disitu tp selagi x g ambik dia ptg nie selagi tue x tenang..

hope she's doing fine..moga dia terhibur di sana..happy dgn kawan baru dan suasana baru..x sabarnye nk g ambik dia tnye cikgu dia cmne dia hari nie..

p/s: Anak mama sayang, plz behave ye..mama mahukan yg terbaik buat adik..so, mama mahu adik pun sama jgk..belajar berdikari..mama sentiasa doakan yg terbaik tuk anak mama..(emo la plak..sedeyyyy..huhu)



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. Moga2 Iman ok kat tempat baru tu.
    Mama jgn susah2 hati ye :)

    ReplyDelete
  2. Iman nampak mcm ok tu, pandailah tu cikgu dia pujuk dia.. :)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥