♥ Habit Iman

3:44:00 PM


Iman nie ada satu perangai tau..suke buat mimik muke..everytime nk ambik gambar dia mesti dia akan buat cmtue..kekadang geram tp mimik tue lapenghilang stress aku..huhu

Nak tau mimik muke cmner? ha tgklah nie..

 See, comel sangat okeeee..teros ko rase nk gomol dia..huhu

 Tgklah..kalau la aku yg buat..sumpah buruk oke..haha

 Tapi, klau bebudak cmnie..buatlah pesen ape pun sentiasa comel ko rase nk gigit²..haha

 Oke, tau la comel dik..enough ok..haha..owh rindunya kat budak kecik nie..

Dah pndai buat² ketawa besar..like hahahahaha..serius aku x tahu mana la dia tgk or dengar..buat² batuk jgak sudah pndai..bikin hati mama x keruan geram nk gomol..huhu


p/s: Iman sgt behave di taska baru..sgt pndai berdikari..she's fine cikgu dia cakap..mkn byk..berkawan oke..ohhh so proud la mama dgn kamu dik..buat mama rase kamu dah besar & akan tinggalkan mama..huhu..sgt berdikari mcm mama..aku plak yg sedey ble dia cmtue..pndai btol bawak diri..tahu mama keje tuk dia so dia kene la behave kan..Love u sayang mama&abah..

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

 XOXO
 ♥zaza♥

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥