♥ Hajat Di Hati

12:25:00 PM


Lama x update kan..byk hal dan malas..haha..x abis² kan..nak story, jgn de yg ngutuk eh..nie impian seorang mama..kah kah

Pernah borak² kosong nga hubby..nak jadikan Iman model cilik..tgk iklan TV seronok plak..idok la nk kata anak aku tue lawa sgt tp comel of course ada kan..haha..tapi, sometimes rasa teringin sgt..cuma xtau dari mana nak mula..tidak lah mahu dia jadi seperti miasara nasuha tue smpai tahap berlakon..just model yg biase² je..

Sbb aku dulu ade la jgk teringin nak jadi model nie tp sedar diri idok le cantek..haha..so, baik la aku teruskan hajat hati aku nie ke Iman..tgk gaya anak manja aku tue macam pandai posing..haha..anak sendiri mesti la puji..xde makna nak kutuk kan..sape berani kutuk aku cepuk..erkkk..wawawa

Jom layan aksi si manja saya..



Makan sate..ada gaya x? =)


Pose bersama sate lagi..kali nie menggoda ckt...


Senyuman yg bisa mencairkan hati mama...eh hati kamu² jgk skrg kan..ye, kamu..hehe


Cute kan saya..muncung² pun comel lagi..x mcm mama.errrrkkkk

Oke, nie aksi paling daring saya buat..haha

Pose kegemaran..everyday saya buat cmnie..

Amacam uolsssss...ada gaya x Iman jadik model..haha..xdelah serius sgt nak masukkan Iman dlm agensi modelling tp klau ada rezeki why not kan?..so sesapa yg berminat leh la contact mama dia...wakakaka



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. sis, bleh try masokkan dlm pa&ma..n slalu la bwk die g motherhood expo yg slalu wat kt midvalley tu.. like me, Rayyan pnh dpt jd cover pa&ma.. n alhamdulillah, smpi skrg pa&ma slalu pgil utk fotoshoot.. n klo ade expo baby,die invite utk jd panel baby..utk demo n etc.. mmg wat ni aslnye utk suke2, tp sebahagiannye mndatangkan fulus.. so, sdikit sebanyak wat simpanan mse dpan baby..mmg bebaloi la kan... u shud gve a try..

    ReplyDelete
  2. ♥ -- Natascha

    owh yeke..cmtue ek..nanti nk try lah..wah, untuknye Rayyan..thanx for the info yea..

    ReplyDelete
  3. dulu2 ada gak impian begitu....
    kalau berminat cubalah, mana tahu ada rezeki buat iman...

    ReplyDelete
  4. xpun bila model agency buat iklan kat FB ke , ha ms tu lah joing..mane tau ade rejki kan..=)

    ReplyDelete
  5. u, hantar ke majalah pa&ma cepat..mane tau rezeki iman! auwww auntie kawan dengan model nanti heheheh ;p

    ReplyDelete
  6. Haah zaza, hantar gambar Iman kat majalah pa&ma tu dulu untuk yg model cover punya.best of luck, Iman! :)

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥