2012

10:52:00 AM



Assalamualaikum..

Entry pertama di tahun 2012..juga hari pertama bekerja di tahun ini..seminggu bercuti pulang ke kampung..seronok..ada juga yang x seronok tp xyah citer la..kte cerita yg seronok aje..hihi

seronok juga berjalan di blog org khatamkan entry yg ketinggalan..macam² cerita ade kan..aku jgk ada byk cerita tp xtau nk cerita yg mane dulu..

Mulakan dengan azam lah..aku sbnarnye xde pun azam nie..tetiap tahun sama aje..sbb aku jenis klau nk buat tros buat..klau nk beli pape tros beli..xde perancangan..huhu..tapi tahun nie nak gatal² ada azam boleh?haha..x byk pun..ckt je..

1.  Start saving tuk buat rumah sndiri..paling minima RM500 sebulan..klau ada duit lebih InsyaAllah saving lebih..amin

2.  Nak cantekkan kereta..kereta aku tue dah calar sane sini, kemek lah..semuanya sbb org langgar..sedih di situ..klau sbb aku sndiri xpela jgk..Klau blh nk tukar kaler, sportrim..insyaAllah..amin

3.  Nak holiday ke langkawi..masa xtau bile lagi tp mmg nak pegi jgk tahun nie..insyaAllah..amin

4.  Nak jadi lebih penyabar..disebabkan tahap kesabaran aku nie sgt la nipis ye, blh dikatakan zero..huhu..sian Iman asyik kene marah je.. so aku berazam tuk lebih kuat..bykkan istighfar..insyaAllah..amin

5.  Last sekali, aku nak hadiahkan hp mahal tuk laki aku..nak suh dia pilih sndiri dia nk tepon ape..klau ade rezeki lebih nak beli hp tuk dr sndiri jgk..insyaAllah amin..

Ckup la 5 je..nie pun blom tentu lg tercapai ke x..klau x dpt semua, separuh pun dah syukur sgt..azam disamping usaha..insyaAllah..





"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. ko lupa no 6 zai- bg iman adik.. hehehe

    ReplyDelete
  2. semoga apa yg ko impikan jd kenyataan beb...amiin..

    ReplyDelete
  3. semoga segala yg dihajatkan akan dipermudahkan Allah hendaknya.. insyaAllah..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥