Semakin Besar Semakin Cerdik

12:14:00 PM



Entry baru pun pasal Iman..pasal mama dia xde dah..bkn xde tp rasenye lebih seronok bercerita perihal si kecil itu yg sekrg dah makin besar..makin byk ragam dan keletah..makin buat saya senyum dan juga kegeraman..haha..

Jumaat ritu, pg ambik dia kat nursery..masuk je pintu nursery cari² la si kecik tue dok kat mane..pengasuh dia plak suh cari mane Iman..tetibe si kecik tue berpaling...wahhhh, anak mama pkai tudung..tudung pengasuh yg dirembatnye..huhu..comel plak mama tgk..selalu klau mama pkaikan sekejap aje dah ditarik-tarik..nie tidak dia biarkan je..selesa agaknye..nak balik suh la tanggal dia xnak..alih² bwk balik rumah dgn paki cmtue..


 Dalam kete, bersama barang yg mmg umpan utk dia dok senyap..Iman nie senang je nk bagi dia senyap..mama marah diamlah dia..haha..bkn ape, takut jatuh sbb dia nie xnak pkai seatbelt kerusi dia tue..


 Makan aiskrim..dah bape bulan x abis lagi aiskrim tue..haha..


 Balik rumah xnak tanggal lagi tudung..sibuk dok ajar mama tgk babytv..mcm cikgu dah rupenye..siap jinjit kaki lagi..huhu


 Tapi gaya gangster tetap x ilang jgk..hehe..nak buat cmne..dah mmg itu trademark dia..


Pandang mama mcm gangster ye..konon pehal lu pandang²..haha


 minum susu nak tido pun tetap pkai tudung..last² aku buang ketika dia hampir lena..sbbnye aku plak yg rimas tgk dia bertudung cmtue..huhu..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. bagus iman! kecik2x dah pakai tudung... heee.. comel wei!!! skali pandang ade rupa ika... budak2x ni skank makin pandai kan! ika kalu aku mara dia... abis muka aku penuh air liur,,, diciumnya...

    ReplyDelete
  2. hadir sob,nice post.. :)
    salam blogger dan sukses selalu..:)

    ReplyDelete
  3. ololo..comel dia pakai tudung yek..mama kene belikan 1 tudung utk iman la nmpaknye ..;)

    eh gangster jgk ke iman? huhu

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥