♥ WWW IMAN ♥

12:10:00 PM


Kenapa ada 3W..sebabnye Wednesday With Word..wah pepandai jek aku kan..haha..xtau nak update ape..layankan ajelah gambar Iman bila weekend..dah dia je pun yang selalu menceriakan hati kami..hehe

 Memula tgk jek abah main game kete kat henpon..dok usha² dari belakang..mulut kecoh cakap ape ntah..dok tunjuk tuh, tuh..ape yg dia tunjuk pun xtau..

 Biler dah boring usha mula la kacau abah dia..nak main game jgk..tekan² skrin..naik atas abah dia wat kuda..rebut henpon..tue blom lagi klau aku yg dok golek²..abis dilanyak nye aku..punggung dia atas muka aku..suke² je kan dak nie..biaseee..mentang² mama x marah..


 p/s:Maafkan rambut Iman..kekadang aku lepas je rambut dia..yela xkan nak ikat selalu..kene jgk bagi rambut bernafas kan..dah abah dia x bagi potong..yela potong pun nanti rambut depan tue panjang balik..so, simpan je bagi panjang then nanti senang leh ikat kuda je..xdela dia rimas..sbb aku pun x suke tgk rambut bebudak fringe kan depan tue..org tua xpela tahu nak fesyen kan..nie budak klau letak klip nanti dia tarik² je nak buang tau..eh terpanjang pulak...=)

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. rmbut lepas cani comel...cm ank cino pon ade gk..hehehe

    ReplyDelete
  2. biasa la tu...mula2 usha dulu pastu br nak cuba gak..

    ReplyDelete
  3. bagusnyer..tk rimas plak iman ngn rmbut dia..hehe

    ReplyDelete
  4. makin hari makin comel lah iman ni yunk..geram nengok dia ni..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥