♥ Gelagat Anak Dara ♥

11:30:00 AM


Lame xde entry kan..one word..malas..hehe..oke hari nie rajin nk kongsi pic anak dara yg berbagai ragam itu..makin besar makin pening mama melayan..now mama lak byk kene ikut peel dia..klau x bg ape dia nak berguling merajuk..cantek punye prangai..

Klau nk bg dia dgr ckp aku, sekalije aku marah then aku buat xtau sambil masamkan muke..so dia akan tau aku marah dia..tros la nk pujuk aku peluk² sayang wat memek muke bagai..clever sgt la ini anak taukk..otak laju je berpk..xpe mama suke..just jgn lebey-lebey ek..tue mama x approve..haha


 Badan mama adalah bantal saya..bile saya rase nk bermanjaan sambil tgk tv saya akan jadikan badan mama sbgai bantal lalu saya berasa disayangi..=)


 Biler dah penat "kemas" rumah, saya akan keletihan dan meniarap kepenatan..tp sy pelik kenapa saya "kemas" rumah tp rumah nmpak bersepah..dan mama plak membebel...


 Lihatlah rumah yg saya "kemaskan"..sambil "kemas" saya berehat sekejap tgk tv..mama ckp dia dah penat nk larang saya jadi dia biarkan saje sambil membebel x henti..


 Kekdg sy tunjukkan mama cara utk aerobik..walau mama dah kurus kerin tp tetap kene bersenam utk sihat..barulah mama blh jaga sy dgn baik..tp selalunye sy aerobik sorg² je..


 Ini adalah gaya terbaru tgk tv..membantu hilangkan lenguh² badan dan sakit pinggang..juga blh dijadikan contoh utk gaya pose yg menarik..klau x percaya anda cubalah sendiri..


 Saya suke menghiburkan mama dan abah..dgn kata lain kacau diorg tgk tv dgn menginterpremkan diri sy dpn tv..pastu sy buat memek muka & aksi yg blh buat diorg gelak..sbb sy tau mereka stress di tempat kerja..sylah penghilang stress muke @ kdg² penambah stress...hihi


 Sebagai seorg perempuan & anak dara..kenelah bersopan santun ye..duduk bersimpuh ble mkn adalah sgt bagus lebih dr duduk bersila..dan senyum tp jgn kuarkanlidah seperti ini..ini nmpak mcm mengejek org yg ambik gambar..opssss sori mama..


Akhir sekali, tips jika mama marah² adalah ketawa dgn mulut terbuka seluasnya atau buat la kelakar utk hilangkan kemarahan mama..selalunye aksi sy berhasil & mama akan ketawa lihat sy..

Salam semua, berjumpa lg..
~ Gegirl mama ~

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. serius comel!!!

    gmbr last tu menggoda u!! geram auntie zana tgk.. gmbr yg duduk bersimpuh mmg ayu habis.. calon menantu pilihan!! hihihi

    ReplyDelete
  2. alahai anak dara ko...da besa dah..mcm2 gaya die posing wehh...comelnyerr...

    ReplyDelete
  3. Alaaaa Iman mmg pengubat duka lara mama ngan ayah dia kann

    ReplyDelete
  4. dh besa nah dah anak kau kan yunk. buat aku tak sbr nk beranak je

    ReplyDelete
  5. rampingnya perot mama dia... kalu mama ika ni, mau tak muat kamera dah,,, ahahaha

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥