APE KENE LA LAKI AKU NIE

9:53:00 AM


Hari nie aku bangun macam biase nak pegi keje..dah siap semua angkat Iman yang masih tido(biase pagi² dia mmg tido) turun lif pg kat basement.. smpai je terkejut bile tgk kete xde..cemas xyah ckp la..berdebar..dah la dgn kendong Iman yg masih tido..xleh pk ape tros naik Umah sbb handphone dlm beg susah nak bukak..

Masuk umah tgk kunci kete hubby aku ade sangkut kt tmpat kunci..aku dah cam aikkk..apesal lak dia ambik kete aku..kete dia rosak ke?(dalam masa yg same lega sbb ingat kete hilang..huhu)..tros kol dia..lebih kurang cmnie..

Aku : Nape ambik kete za?
Hubby : Kenapa plak?
Aku : Za nak g keje la..
Hubby : Eh, ari nie ari ape?bukan sabtu ker?
Aku : Laaa, rinie jumaat la..
Hubby : Hahahaha..(Ketawa x ingat)...Abg ingat ari nie sabtu..lupeeeeee
Aku : hari pun boleh lupe ke?baru semlm ckp esok jumaat ada MLM(maharajalawakmega)..xkan dah lupe..
Hubby : Ala abg lupe la..
Aku : Abis za nk g keje camne nie?
Hubby : Ala xyah g keje la..EL je..
Aku : Eh, suke hati je..za dah siap la..ishh dia nie...(bebel lagi ntah pape..haha)

Bengang jek kan..cmne dia leh lupe rinie Jumaat?ish x paham btol aku..kete dia aku bleh je bawak tp masalahnye xde carseat..tros kol CC tmpat aku mtak tlg dia dtg ambik..dah jadi satu hal..TQ CC Razlina..sorry bos saya lambat..jangan marah saya marah laki saya...huhu

Dah petang nie tgh pk nk blk cmner?CC Razlina blk kul 4.30ptg..tnye IbuHariz, dia ckp nak tnye laki dia dulu..sbb dia pun blk 4.30ptg..nk tggu encik suami xdenye sbb dia blk kul 6.15ptg, paling² pun kul 7.00ptg bru dia smpai..nga aku nk g ambik Iman lg sblom kul 6.00ptg..ate cmner?

P/s: Alahai suami, cmner boleh lupe rinie Jumaat..bukan Sabtu oke..dah tua agaknye suami aku nie..yela x lame lg nak masuk 26 tahun..tua la tue...huhu (Kalau aku x keje, sabtu ahad dia mmg ambik kete aku bwk pg keje..sbb kete aku best..boleh camtue?haha)


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. ciannya dia.. zana balik 4.30 gak.. kalau x, leh gak tolong.. apa kata za balik jer 4.30.. boleh jer kan, bgtau la boss.. mesti dia faham..

    ReplyDelete
  2. haru biru jadinya...
    tu dah tak sabor nak sambut raya..

    ReplyDelete
  3. dia nak jual kot kete ko. pastu belikan kete baru. hehehehehe

    ReplyDelete
  4. hehe..boleh plak jadi camtu ek..
    sian iman

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥