X Leh Pk Tajuk...Haha

10:46:00 AM


 Oke, lama x update kan..one word..malas..haha..lgpun xtau nk citer ape la..tgh blurr tggu budget day jumaat nie..kihkih..

nak tunjuk umah aku skrg..dah bape kali aku ubah kedudukan sofa mengikut usia dan keaktifan Iman..haha..now dia dh boleh berjalan so mmg kene kasi dia ruang yg lebih luas tuk elakkan dia dari terlanggar ke ape kan..

Bile dah penat 'kemaskan' umah, camnie la dia..aku dah susun elok dah barang mainan dia semua..dialah tukang sepah..geram kekadang tp aku biarkan je..skrg dia tido ikut suke dia mane nak tido..aku letak dia elok² kat tilam+bantal pun nanti dia dok pusing kiri kanan atas bawah jadi la cam yang kat atas tue..biler dia dah nyenyak je agak²..baru aku angkat dia letak atas tilam balik..

Pasu bunga dah xleh letak center so terperuk lah kat ujung tue..speaker semua kene sembunyi belakang tv..klau x merasalah dia dok angkat baling..tros abah meroyan..haha..


Haaa, nielah budak yg suke 'mengemas' tue..hihi..canteknye cara tido..=)

 Nie tempat feveret dia..education wall..haha..kelas gitu nama dia..Mari Belajar Jawi, ABC, My Body & Numbers..paling dia suka My Body..biler tgk gambar pegang² mata telinga dia..haha..ramai org x suke tampal bende kat dinding coz x cantek katenye..tp aku x kisah pun..x cantek xpe asal anak aku leh belajar dgn cara yg paling senang aku rase..sbb budak yg tgh dlm proses pembelajaran nie tgk je pun dia dah boleh paham..



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

7 kata cinta

  1. salam

    luasnya ruang tamu...selesa sungguh

    dah follow jom follow bck

    ReplyDelete
  2. mmg kalau ada budak kecik, rumah kenalah selesa untuk dia bermain kan.. x kisah la kalau rumah selerak, asalkan dia x nangis.. hihihi

    ReplyDelete
  3. tgh aktif tu... sabo je la kan.. ko sempat gak mengemas.. umah aku mcm tongkang pecah dah.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. wah siap education kat wall..bagus2..hehe

    ReplyDelete
  5. beb..suggestion..sofa or ape2 yg bole iman panjat jgn ltk dkt gn tgkap for safety...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥