Naughty Girl Pipi Merah=)

8:38:00 AM


Actually Iman nie selalu sgt ter eksiden sndiri..yela, eksyen since dah boleh jalan..padahal jalan huyung hayang lagi kan..laju kemain..pastu eksyen jalan siap pusing belakang lagi..pastu mule la langgar itu ini..dah puas aku membebel, terjerit-jerit tp dah mmg gitu gaya nyer..so, ikut awak lah dik..


 Kejadian sabtu lepas..tgh bagi dia makan..tetibe dia bangun dok sondol kaki meja makan..sekali kaki tersilang ape lagi kene la pipi comel tue..menangis boleh tahan jgk..tp Iman nie klau nanges kejap je walau kuat yg amat..senang pujuk..


Kesian baby girl pipi lebam merah ye..sakit ye..biase la tue dik dah awak tue naughty sgt..mama suh dok diam xmau..ke hulur ke hilir..aku tgk pun penat tp dia mmg x penat lah..klau dah penat sgt tido..itulah kejenya..main, susu, tido..hihi..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. Ololorrr siannya diaaaaa. Tapi org tua-tua kata, dia buat sendiri takpe. Pengajaran lain kali tak buat lagi. Heheeee

    ReplyDelete
  2. alahai ciannye Iman..dah baru boleh kaki sume tmpat Iman nak explore yer..bek2 yer..

    ReplyDelete
  3. kesian dia. jgn tgl parut dah la. sbb susah nak jd Cabin Crew nanti. hehehehe

    ReplyDelete
  4. Aryyan yg menyusur pon da bengkak sane cni...da dpt kaki nti cemane lah...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥