Birthday Iman Ariana

9:38:00 AM

Giler lama pendam entry birthday Iman..huhu..hari nie blh la update secara slow & steady sbb bos dah start cuti for deepavali even dia x sambut sbb bapa dia baru jek mati..kene berkabung kan..aku lah yg seronok..hihi..minggu nie aku lah boss...muahaha..eh kelain lak..meh nak citer sal birthday iman..simple² jek..


9/10/2011 - ahad..
3.00 - 6.00 pm
Alhamdulillah..semuanya lancar even tuan umah x menang tangan layan tetamu..jemput kawan opis+blogger+sedara mara terdekat jek..wat kecil-kecilan je..sape yg x dijemput jgn kecil hati je..kata wat kecil-kecilan je kan..so, jgn sentap-sentap ek.. =)



Menu utama..bihun sup..tempah nga kawan opis..aku masak mmg x la kan..haha..

Menu lain yg ada..apam polka dot, sagu gula melaka, gula²..menu lain yg aku lupa nak snap adalah manisan..seyes lupa..huhu..cheese tart, puding gula hangus, puding pelangi, bubur pulut hitam..huhu..nyesalnye rase lupa nak snap..kenangan tue..adoiiii


Antara tetamu..princess N&family..thanks dear datang..gambar jgk x meriah sbb aku bz kot..xde tukang snap..encik suami pun bz borak..huhu..aku tgh bagi iman makan..dia sgt la mengada hari tue..xleh berenggang langsung..rupanya nak demam ye syg..


Blueberry cheese cake..tensen nga kek nie..sbb tempah dah lame kot tp akak aku g ambik x siap lg..tensen..janji kul 12.00pm tp g kul 2.00pm pun blom siap..so, x letak dlm fridge kek cair dgn cepat..smpai pecah² kek..huwaaa..xde acara belah kek..sbb akak aku ckp x baik tiup lilin..baikkkkkkkk


Present dari mama Arryan Rifzain..comel siap ada lukisan kartun lg..nak tahu ape..meh skodeng..


Taraaaaa..kolam mandi..suke mama Iman..hehe..thanx babe for the present..tp xtau nak main kat mane..bilik mandi x muat..meronta nak kasi iman main sbb budak tue suke main air..huhu..tggu mase yg sesuai..nanti leh ajak aryyan main same...=)


Kasut bunyik..present dari mama Ika..dah lama aku carik alih² ko bg yunk..thanx..iman dah rasmi smpai ke KLCC dah..haha..=)


Yang nie present dari Tok Su iman a.k.a pak sedara aku..pink purple..cantek..siap ada bunyi lagik..dah byk kali si kecik nie jatuh dari kete nie..haha..kekdg kete naik atas dia..wakakaka..kemain suke dpt hadiah ye syg..


Nie plak Tok Teh iman a.k.a mak sedara aku kasi..kaler purple jgk..tapi iman takut nga patung camnie..klau tgk dia nanges..huhu..sbb aku x pernah beli dia patung..x elok katenye..so, mmg dia xkan pegang la..klau nak ngusik dia bleh la pkai nie..haha

hadiah baju nie Nanny Raz kasik..iman dah rasmi jgk..cantek..kaler lembut..iman pkai lg la nampak cantek..hihi..

Ada lagi hadiah tp lupe nak snap..bantal peluk..skirt..buku..thanx ye pada semua yg bagi hadiah..suke mama Iman..hihi..


Princess N&Aryyan ..pic yg smpat ambik nga tetamu satu nie je..tue pun N yg ambik..klau x nan hado jgk..bz katenye..huhu..amboi aryyan pandang iman..nak ngorat ek..hihi..


Itu jek la sambutan birthday Iman..kan dah kate simple je..anyway TQ sgt pada yg sudi dtg memeriahkan majlis..first time wat majlis camnie..since dok cnie x pernah wat ape² lg..maybe tggu anak second lak bru wat lagi..haha


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. hepi besday sayang, bestnya dapat banyak hadiah...

    ReplyDelete
  2. simple tp meriah kan.. Aryyan jeling2 manja gitu.. hihihi..

    ReplyDelete
  3. bila pulak ade gmba aku tgh mkn tu..naseb bek bkn tgh nga2...hohoho..papepon..food aritu mmg banyak..sume sedap2...x menang tgn nk mkn..hahahaha...

    Iman..g mandi kt ruang tamu tu je..nti mama tlg mop..wakakaka...

    ReplyDelete
  4. salam..wah byknye adiah iman..best2..tak sabar nk tggu wafa setahun jugak.. ;)

    ReplyDelete
  5. hee.. sama2x... ingat nak belikan kasut tuk dia, tp takde saiz plak.. tu yg terpaksa amik sandal je..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥