Kalau Dah Anak Abah..

2:30:00 PM


 Kalau dah anak abah tue, anak abah la jgk kan..mmg Iman nie byk mewarisi peel dan gaya abah dia..gaya tido..muka mmg sebijik lah..kuat btol gen abah dia nie..haha..

Semalam tetibe encik suami ckp, nanti next dpt anak lelaki..wah, hebat abang..mane nujum nie..haha..lambat lagi lew sayang..InsyaAllah..klau btol baguslah..dapat sepasang dah bleh rilek dah..haha..



 Tgk la aksi 2 beranak nie..Iman mmg cmnie..klau abah dia ada mmg melekat je nga abah dia..nak tido baru la pndai carik mama ye..dasar punye anak..hihi..tapi aku selalu tergelak je klau iman ngajuk apa yg abah dia buat..haha..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. seronok tgk anak kan... aku tringin ade anak... herher

    ReplyDelete
  2. budak time ni mmg asyik mengikut jek..tp kelakar pun ada.

    ReplyDelete
  3. muka iman mmg copy & paste dgn abh dia.. hihihi..

    seronok dgr cerita ttg iman.. hope ada rezeki zana merasa pengalaman menjadi seorang ibu..

    ReplyDelete

  4. ♥AXIE
    --- >> mmg kak..kekdg x jadi nak marah bile dia wat memek muke..haha

    ReplyDelete

  5. ♥ZANA
    --- >> mmg fotostat sebijik..InsyaAllah zana..usaha dan doa bebyk ye..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥