Jamuan Raya Bahagian Bajet, MOF Putrajaya

2:00:00 PM


 Wah tajuk nak yg hebat jek kan..haha..haruslah..=p

Malas nak cerita panjang..semalam ada jamuan raya kat opis aku..bahagian belanjawan punye..walaupun tgh sibuk dgn bajet 2012 yg akan dbentangkan pada 7 oktober nie..tetap lah kene adakan jamuan raya jgk..keje keje jgk..tp makan tetap kene..haha

Tgk gambar jelah ek..=)



Sebahagian dari rakan kerja..nie sektor akulah..sbb bos aku jaga diorg..hihi..semua dah berpunya ye except yg tgh tepi aku tue..yg pkai tudung purple tue..(ehem k.shila i promote u nie sbb i tau u baca blog i..haha)

Nie plak Menu yg disumbangkan oleh setiap sektor disamping menu utama Nasi Minyak dan sate..
 Laksa Johor..sedap..

 Pecal, xtau sedap ke tidok sbb aku x mkn..huhu..

 Cendol, mmg laku sgt..maveles...hihi

 Pun licin..mmg memikat..bihun sup....

candid, amboih puan zaharah..landing depan baik punye ye..yg baju melayu biru tue Yang Dipertua kelab ye..merangkap timbalan pengarah bahagian tp bukan bos aku ek..=) .. yela bos aku kan bangsa lain..hihi

 Nie plak mmg sah bukan anak dara..haha..cikpuan Dayah (Ex-Staff) & cikpuan Masniza (PA Pengarah)..

 Again..tp aku haruslah menyelit jgk kan..haha..cikpuan Masniza pakai baju mak mertua belikan uolsss..jeles I..sedihhh..tetibe..haha..

Diorg lagikan..haha..nie lah antara yg paling aku rapat..yelah dah sektor aku kan.. =)

Saje candidkan gambar diorg..cekak pinggang nampak cikpuan masniza..marah boss dia lambat turun dari meeting nga bos² besar sbb masing² dah lapar..haha..

All the VIP'S..boss i pun ada situ..ce carik ce carik..kih kih

 Pemenang baju tercantik..ehem ehem..jejaka berbaju melayu kuning lip lap..lalalala..


Sekian ye..gambar byk lg kat kamera lain..tp malas nak letak dah..nie je yg mampu..huhuhu


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

5 kata cinta

  1. wah meriahnya sambutan raya opis u..
    cikpuan masniza pun xketinggalan okeh! hehehe

    ReplyDelete
  2. ewah-ewah!! hahaha nanti i update kat blog i pulak! :D

    ReplyDelete
  3. amboi cik puan masniza pun ada..haha
    cantek bhagian u, siap ada payung2 kat wall..

    ReplyDelete
  4. waaaa....xde pun gambo cheese tart hamba ini....huhu...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥