♥ Iklan Cheese Tart ♥

11:12:00 AM



Salam uolllsss...

Nak mulakan hari nie dengan iklan cheese tart..hehe..Kakak aku yg ambik order..dia yg wat proses mengetart nie..aku pelanggan tetap..so, tolong promote..skrg if ada pape jamuan or event kat opis aku x pening dah nk order apa..aku order cheese tart nie je.. sedap pun sedap..

Aku puji bukan sebab kakak aku yg wat tp mmg sedap..coz aku pernah beli 2 kali kat kedai..lain kedai..latest try beli kat kedai roti pemes kat alamanda..sebijik RM1.50, mahal sgt..tp hampeh x sedap..akak aku rasa dia ckp mentega byk cheese kurang so x sedap..

Bawak jamuan opis, semua pakat dok tanya..Alhamdulillah cheese tart yang abis dulu..dan hari nie dah ada tempahan dari officer kat opis..Akak aku nie keje, so klau korg nak order kol dia bgtau korang nk bila..biasa aku ambik nga dia weekend or aku tnye dia dlu leh wat ke x klau ada org order..


 Iklan nie aku akan letak kat atas tue..so, if korang nak order boleh lah SMS no dia or pada sapa yang tau no aku leh jgk contact aku if nak tanya..aku berani jamin memang sedap..tiada keraguan..hihi..

Selamat mengetart, eh mengorder..hihi

p/s:jgn tanya aku resepi coz aku mmg x ambik tau langsung..yg aku tau order dan makan..huhu

update : leh SMS dulu tnye order..sbb akak aku ckp klau kol tkut dia bz xsempat nak angkat..dia kan keje..engineer biasa la bz manjang..huhu..tp sempat jgk mengetart..aku yg  xbz nie malas memanjang..haha

"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. ok. insyallah,, nt aku nk order aku bg msj ko,,,

    ReplyDelete
  2. emmmm... nyummy!!! boleh pos kan? sedap kot!! macam teringin je.

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥