2 Syawal @ 31 Ogos Merdeka Raya 2011

11:30:00 AM


Raya kedua x byk sgt gambar..pkai fon malas nk snap²..ntah bile nak beli camera..sbb malas nak angkut kut..haha..tgk la ape yg ada.. 


 Rumah Encik Suami..malas nak komen korang komen la sendiri..haha..then tahulah nape aku x suke tido sana..wawawawa..baju beli sehari before raya kat megamall..byk giler yg cantek..rambang mata..nie yg encik suami berkenan..Iman nie makin besar makin putih tau..dulu kecik kelabu asap je..nie org ckp ek..aku pun perasan gak tp dah hari² tgk xdela perasan sgt yg lama x tgk sesekali tgk tue yg lebih perasan kan..bagus lah dik..jgn kecik putih besar hitam sudah..hehe


 Iman pkai Gaun Trudy&Teddy..beli kat parkson alamanda..rembat dua helai..lg satu another entry ye..lawa aku suke..kaler pun lembut je..sesuai nga kulit Iman yg x brape nk putih..hihi


 Berkepit je..dah xnak nga org..nga mak encik suami langsung xnak..takot kot..wuwuwu..tp klau nga laki laju je dia pg..nga ayah aku dia sgt suke oke..pantang tgk nak ikut je..nga mak aku mula² xnak tp lepas aku tggal pg Kota Bharu ritu tros oke..anak manjes dan juga cengeng sye..mcm nak amsuk dlm perut aku blk je budak nie..letih oke..asal nampak aku je nanges..alohai..mama nak vouge feeling anak dara pun xleh tau dik kamoo nie..haha..(abaikan pemandangan di belakang..xmampu nak menolong..kihkih)




"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior." 

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. anak buah akukan, masa kecik putih, skang dah skolah darjah 1, gelap...

    ReplyDelete
  2. dress iman nie cantik tau. sornok anak pompuan dpt pilih byk baju. anak laki mcm susah sikit hehe

    ReplyDelete

  3. ♥N
    --- >> kan kan..cantek kaler dia kan..=)

    ReplyDelete

  4. ♥FF
    --- >> yeke, harap Iman sebaliknye lah..huhu

    ReplyDelete

  5. ♥ASNA
    --- >> sonok mmg sonok..duit pun sonok kuar..hihi

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥