♥ UPDATE 10 BULAN ++

3:54:00 PM




Oke, ptg nie nak update apa yg Iman Ariana dah pndai di usia 10++ nie..let's go...


• dah pandai sebut abah, adik dan ma..even not mama xpe asal boleh kan..

• berdiri dengan berpaut kat apa² then bile nak trun dah pndai imbang badan pusing then turunkan tangan dulu..bijak anak mama..baru la x sakit kan..hihi

• merangkak laju² kadang² smpai tersembam..huhu..

• salam cium tangan, babai.bagus la dik (raya salam byk kali ek..leh dpt duit raya bebanyak..hihi)

• bile tnye nak susu x?otomatik tros tgk kat meja tmpat susu dia..sekali tue dia pernah tunjuk tin susu dia..aku blurrr, oh dia nak susu..haha..blh plak aku blurrkan..hihi

• bile yakyak, tros pg bgtau aku dgn cara tersendiri..iaitu hek hek menyondol aku..huhu

• biler mama marah, pndai pujuk mama dgn wat muke mintak simpati..pastu dok haaa haaa kat mama..yg nie sweet..

• plg teruja, biler dia bersin aku sbut alhamdulillah..diapun sebut jgk Alhamdulillah..even x jelas, syukur..

• biler aku sebut abc, tros la pandang kat dinding yg aku tampal abc tue sambil jari telunjuk dok tunjuk² mcm aku ajar dia..clever girl lah..

• dah byk paham biler aku ckp pape..kirenya mengikut arahan..anak yg patuh tp harus dgn suara yg kuat..slow² dia xlayan..high pitch tros..haha

• suke tgk tv..pantanglah buka babytv..mesti x pandang bende lain..yg nie senang keje..leh aku ke hulur hilir tanpa ade budak merangkak dok mengekor je..huhu

• dah pndai sedih bile aku marah..mesti cebik bibir pastu aku marah lagi nanges tros..haha..aku suke je usik camnie..hihi..dah kata dok berdua je kan salu..dialah jadi bahan aku..haha

• bila aku zikir lailahaillah, otomatik badan dia goyang mcm org zikir tue..yg x tahan over lak goyang..smpai nk jatuh..haha


erm..tue je kot..klau ada lagi nanti aku tambah lg..


Iman pkai baju blogger mum..ngam² nga badan dia..suke..nanti blk kg nak kasi dia pkai lagi..haha..haruslah menunjukkan..lalalala


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. mesti best tgk byk perkembangan anak kan..

    comel baju tue..kat ne nk dptkan eh? hehe

    ReplyDelete

  2. ♥DAKCIKAIN
    --- >>sonok sgt..baju nie ada kawan yg tempahkan..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥