♥ SAYA MAHU INI

11:03:00 AM

eh apa yg aku nak kan tue..hehe..nie list yg blom aku dapatkan for this raya..nak tau apa..jom tgk bwh..


• handbag (brand lain x penah beli kecuali guess..tahun nie kot nk tukar selera..tp kata peminat tegar guess..hihi)

• sandal..xtau la nk bli yg cmne..asal berkenan oke je..

• tudung..tahun nie mood nak beraya nga tudung bawal..so, blk kg jom la kite meredah wakaf che yeh bersama suami tersayang..iman tggal nga mak tok ye..mama nga abah nak sopim sambil dating..hihi

• baju extra, yg nie xtau lg..tgk yg berkenan je bli..tp klau xde yg berkenan x bli lah..pun di kg jgk..

• gaun iman, akan dicari di parkson alamanda..hajat hati mahu rembat Trudy & Teddy punye gaun..kte tgk jek lah nanti klau ada yg mama dia berkenan..stakat nie gaun blom ada sbb tue nak bli..

• kasut iman, pun nak rembat jgk..tidak diketahuan dimana mau bli..cari sajelah smpai jmpe yg berkenan..ingat nk bli kasut kait tue..klau jmpe lah..


Oke, done aku punye..encik suami punye lak...


♥ jeans..cari di kb mall..ada butik levis kat sana..sini x berkenan..org cerewet camtue lah..mengalahkan pompuan..huhu

♥ t-shirt..pun kene cari nga dia..kata cerewetkan..susah nk surprisekan dia..jenis memilih sgt²..

♥ kemeja pun sama..kene cari yg btol² dia berkenan..klau x merasa la ko beli tp dia x pakai..sentap di situ..taukkkk

♥ sandal..nie pun ikut selera dia..smua nie kite cari di kb mall kat kg..kat sini dah x sempat..lgpun x kuasa nak sesak² dgn bwk iman lagi..nanti iman bye bye ye..mama kasi tggal nga mak tok sekejap..nanti mama bagi hadiah..eh...=)


selebihnye, xde kot..tue je..lgpun membeli x selalu..time cmnie je nak beli tuk mama&abah..iman punye dah selalu sgt beli..jeles abah..hihi


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥