♥ Rabu Dengan Kata..HaHa ♥

8:48:00 AM

Walaupun ini anak sgt "nakal" (nakal baby biasa la..nak cuba sesuatu yg baru kan), tapi bila mama or abah dia solat..sgt behave tau..dok je kat tepi tgk..muka mcm blur..agaknye dia pk ape la mama nga abah aku buat nie..haha..langsung dia x kacau tau..padahal letak tepi sejadah tue je..blh je kan dia nak duduk atas sejadah tue tgh aku semayang tp x gerak langsung..statik je..smpai la aku sudah solat..klau budak lain mmg x la kan..lg hebat ada budak pg naik atas tengkuk time tgh sujud..haha..

Alhamdulillah..harapnye besar nanti menjadi anak yg solehah..selalu time dia tido aku solat..dulu kecik² blh la..tido byk..asal dia lelap je berkejar la ko pg semayang..ate aku kan dok salu sorg ble hubby keje malam..klau abah dia ada x kisah sgt..skrg klau nk tggu dia tido beruban la ko di situ..huhu..nak xnak kene semayang gak time dia sedar..masa awal nak try dulu risau gak..tp dia sgt baik oke..x kacau langsung..

yg dia pakai kopiah abah dia tue aku saje je try..kebetulan ada kat atas sejadah tue abah dia x simpan..tgk la muke dia..blurr sgt kan..haha..bru bgun tido nie sbnarnye..aku tgh semayang pastu bunyi pap pap dia merangkak..(nmpak sgt x khusyuk kan..haha..)mse tue tgh tahiyat akhir..siap bg salam pusing tgk dia dok depan pintu..tros bg dia pkai kopiah laju² ambik fon..haha..


psstt, salu wat wordless wednesday je..ari nie penuh dgn word..haha


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

10 kata cinta

  1. semoga besar nnti jadi anak yg solehah yer iman.. muka blur tapi still comel!!

    ReplyDelete
  2. muka blur but still comel arr yunk...suka nengok..

    ReplyDelete
  3. comelnya anak..=)

    p/s : salam kenal..tp mcm penah jumpe jek kan..kite penah kusus sekali kan? hehe

    ReplyDelete
  4. iman sangat comel okehhh..

    ReplyDelete

  5. ♥ N
    --- >> haha..kan yunk..ko jmpe dia dlu pun tunjuk muke blur jgk..haha

    ReplyDelete

  6. ♥ ZANA
    --- >> InsyaAllah..amin..comel cam mama mesti la..haha

    ReplyDelete

  7. ♥ TILLA
    --- >> yunk, nanti your turn lak ek dpt anak comel..sabar..

    ReplyDelete

  8. ♥ AIN
    --- >> anak je ke comel?haha..ye penah jmpe..tp mati² ingat ain x kawen lagi..rupenye anak dah besar ye..hehe

    ReplyDelete

  9. ♥ AUNTIE SHILA
    --- >> mmg la comel..tgk la siapa mama dia..hahahaha

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥