♥ JOM BELAJAR ABC, ALIF BA TA

4:00:00 PM



Slow², ajar Iman..sikit²..x blh sekaligus..pembelajaran secara spontan hari² dah buat..anything yg aku x bagi dia buat aku akan explain kenapa x boleh..setakat nie aku tgk dia boleh paham..boleh dikatakan apa yg aku xbagi dia xkan buat..

xdela aku nie garang sgt tp sebolehnya aku nak ajar dia dari kecik apa btol dan apa salah..xde hal klau dia buat salah dulu tp bak kata pepatah, lebih baik mencegah dari mengubati kan..mmg aku risau sgt bab mendidik anak..coz klau salah didik boleh jadi masalah besar..


Aku x teragak-agak tegur if ada org yg bagi ajaran salah kat anak aku..dlm hal nie aku xnak berkompromi..she's my daughter so menajdi tanggungjawab aku memberi yg terbaik pada dia..bkn la aku nie x dgr langsung pendapat org tp aku dgr, fikir dan buat keputusan..

x kirelah siapa dia mak aku ke, mak mertua ke, husband ke..salah tetap salah..selalunya mak aku mmg x campur hal anak² dia..rumahtangga dan keluarga sendiri bentuk ye..dia just nasihat je..biasenye org lain yg lebih²..klau btol xpe gak nie mostly xleh pakai..huhu..so, aku wat dunno je..biase la..aku kan keras hati dan keras kepala..mak aku pun tahu aku nie cmtue..haha..

eh, terlajak la plak..sama² la kita mendidik anak ke arah yg baik dan btol..TQ...=)


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. nopal xleh tampal kt dinding mcm tue,hbs die suh cabut..tensen je mak nie...

    ReplyDelete
  2. nanti nak beli jugaklah..
    nak tampal untuk hafiy

    ReplyDelete

  3. ♥NOR
    --- >> nape lak dia suh cabut nor?

    ReplyDelete

  4. ♥ AXIE
    --- >> tampal jgn x tampal..bagus nie

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥