♥ BAJU RAYA SI MANJA SAYA =)

2:18:00 PM


yeay, baju iman dah siap..bru mggu lepas ukur dah siap..bagus lah tailor kami nie..hehe..thanx izan sbb buat baju kami sama..actually nie lebihan baju kain raya aku..then izan ckp blh buat sepasang baju kurung tuk iman aku mesti lah nak kan..sedondon kami tahun nie..encik suami je bli baju siap yg kaler lebih kurang sama dengan bunga tue..hehe..


tadaaaa, nielah baju raya iman..aku punye pun same jgk cme bezanya aku wat baju kurung pesak rasenye..so, adelah cutting ckt xdelah straight sgt..baju jenis lain kurang minat..huhu..x sabar nak blk pakaikan pada iman..wuhoooooo...=)


pandai izan ambik bunga dan manik tue..ngam ngam..dan x sabar nak raya okeh..haha..raya bertiga lain rasenye dari berdua..tahun lepas berdua tp iman ada dlm perut x kuar lg..tahun nie pasti ada gambar raya sefamily..sblom nie xde kan..ishhhh x sabarnye....lalalalala



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥