♥ AKHIRNYA ♥

2:03:00 PM




Klau ritu aku sentap sbb Iman panggil abah dulu..x sebut mama lagi..tp semalam aku teruja lebih..byk kali dia sebut ma..ma...even x penuh like mama tp aku dah suke sgt..dia sebut tue bile dia nanges..hehe..aku tgh sidai baju dia, bleh plak dia g panjat bakul tue...aku ckp la jangan dia buat jgk..ape lagi mama dia nie kan kepala angin..laju² aku ltak dia kat luar blk aku tutup pintu..time tue la dia nanges panggil aku maa...maa...hehe


terus aku bukak pintu, laju² jgk dia merangkak dtg ke aku sambel nanges sebut maa...maaa... lagi..seronok nye..pastu masa buke puasa plak abah dia dok ajar sebut adik..sekali dia sebut weh..haha..seronok..dia sebut adik pastu dia sengih..geram sgt tgk dia masa tue..aku plak ajar sebut abah pun dia sebut jgk..haha..teruja kitorg..


then, mase dia nak tido sesangat semalam..dia nanges sebut maa...maa... lagi..Tuhan je yg tau betapa seronoknye aku semalam..terus dah x sentap lagi..hehe


Nie baju yg aku tempah nga kak lizothman, ngam² kat badan Iman..baju oke even panjang ckt yela aku kasik umo setaun kan..kain panjang xpe aku lipat..boleh la dia pakai lama ckt..xdela membazir sbb 3pasang baju kurung aku wat tuk Iman..hehe..saje try test..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

10 kata cinta

  1. iman sangattttt ayu okehhh

    ReplyDelete
  2. he3x..normal tu...nopal pn sebut ayah dulu...die xpandai panggil ibu tp sebut mama bleh...tp akhirnye word 'ibu' tu kuar jgk,tggu time die je la...btw,nor ade ambk gak baju utk nopal dr kak lizaothman tu cume xpakaikan lg je...=)

    ReplyDelete
  3. sama la...
    anak2 reti sebut abah instead of ibu.
    okay... abah bangga lebih sikit. tapi dia cukup bengang kalau anak2 time menangis tak mau dengan dia. 'nak ibu je'... hahaha...

    ReplyDelete
  4. ololo....comel gilerr iman..sweet sgtt berbaju kurung...iman cerdik!

    ReplyDelete

  5. ♥K.Shila
    --- >> Ayu mcm mama dia la..hehe

    ReplyDelete

  6. ♥NOR
    --- >> huhu..xpe, coz klau dia nanges dia akan nak mama dia..xnak abah dia..haha

    ReplyDelete

  7. ♥ANISALYA
    --- >> ye btol tue..apepun mama dia tetap yg first..hehe

    ReplyDelete

  8. ♥N
    --- >> harus la jadi sweet kan..hehe..amin

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥