♥ 9months 25days

11:56:00 AM

Alhamdulillah..semalam Iman Ariana dah boleh berdiri sepenuhnya dekat sofa..klau sblom nie dia hanya berdiri separuh dengan lutut saje sbb kaki terlalu panjang..so maybe dia ambik masa training tuk berdiri penuh..happy sgt mama dia nie..hehe


Kalau dulu, dia dpt berdiri berpaut macam nie je..guna lutut..sbb badan x kuat lagi nak bangun..tue pun tgh training tp x dpt²..


Syukur, semalam 3 ramadhan Iman dah boleh berdiri penuh dengan berpaut pada sofa..aku pun terkejut..biasa mmg dgn lutut je tp semalam dengan kaki oke..kaki..haha..aku lak over excited..


muke terkejut sbb mama panggil..owh Iman nie mmg dengar ckp aku..sbb aku garang..klau aku x bagi buat dia mmg x buat..sbb maybe dia tahu mama dia nie garang yang amat..huhu..klau dia nk buat apa² mesti pandang aku dulu konon mintak permission la kan..klau aku senyum maknanya boleh..klau aku ckp NO..dia akan otomatik dtg dekat aku blk pastu sandar kepala kat aku konon ambik hati..sgt bijak ini anak taukk..

Aku mmg xleh nak buat apa la..mmg aku garang..pantang aku klau aku x bagi buat org buat..huhu..darah panas..cepat mendidih..haha..tapi klau dengan iman lepas aku marah dia mesti aku pegi cakap nga dia baik² kenapa aku x bagi dia buat..dia macam paham coz lepas tue dia mmg x buat sbb dia tahu x blh kan..

oke bye..hihi



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."


XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

10 kata cinta

  1. ena pun garang..anak ena yg 1st vakap ena singa tau

    ReplyDelete
  2. wah..mama garang nyerr...aku pon garang gk sblm ni..tp gn Aryyan cm x jd garang..so far lah..

    ReplyDelete
  3. wah, bagusnya.. dh boleh berdiri sepenuhnya dekat sofa.. bagus2!!

    ReplyDelete
  4. sama la kita..kayrul pun garang ngan anak..kalau manja2 kan sangat nanti dia tak dengar cakap bila dah besar....

    ReplyDelete

  5. ♥ ZH-ena

    --->> huhu..xpe, nak ajar anak x boleh lembut sgt..

    ReplyDelete

  6. ♥ N
    --->> mmg garang babe..laki aku pun ckp aku garang..huhu..kekadang prangai diorg menguji kesabaran..ada salah yg perlu diperbetulkan..taku nanti diorg dok ulang je salah yg sama..

    ReplyDelete

  7. ♥ zana
    --->> Alhamdulillah..lepas nie training berjalan lak..hehe

    ReplyDelete

  8. ♥ kayrul
    --->> btol tue..perlu jgk garang sbgai cara tuk ajar..xkan dia buat salah pun kte nak ckp itu btol kan..

    ReplyDelete
  9. whoaa! tak sangka ek. dah nak setaun. cepatnyaaa masa berlalu kan :)

    ReplyDelete
  10. uish biar betul ko yunk...dah nak satahun tu...rasa cam baru je ko lahirkan iman tu...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥