♥ 2 HARI BELI LAUK BERBUKA

4:12:00 PM


Oke, 1st time nak post gambar lauk berbuka..dah nak masuk 9hari kan..baru 2 hari aku bli..last week mase encik hubby keje malam..malas nak masak..so, beli di kedai sajork..gambar yang aku masak xde sbb x sempat nak ambik..bz masak pastu siap dah buka..ape lagi melantak la..hehe


telur itik masak lemak, gulai nenas ikan sepat masin, siakap@talapia bakar..lupe lah ikan ape..huhu..selera..biase la kalau membeli..mmg selera over..klau masak oke je..ayam goreng pun laju je..haha..nie hari ke 3 puasa..

nie plak menu hari ke4 pun bli jgk..kailan ikan masin, gulai ayam, daging masak kicap..masakan kedai biase² aje..nikmat makan ckt sbb klau masak sndiri makan sedap je rase..haha

hari nie xtau lagi nak masak ape..mcm nak masak singgang pedas kerisi, kangkung goreng belacan & telur dadar..doakan sempat ye..dgn si kecik tue lagi..huhu..semalam leh la bersenang hati masak sbb adik ipar aku ade tolong pegang dia..ari nie perang la aku dgn itu anak..


korang lak masak ape rinie?ke beli je?hehe


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."
XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. hari ni i masak makanan kesukaan ramai! :D

    ReplyDelete

  2. ♥ ZAA
    --- >> x citer lagi ape yg kesukaan ramai tue..huhu

    ReplyDelete

  3. ♥ FF
    --- >> ye btol..klau selalu tue yg masalah..haha

    ReplyDelete

  4. ♥ TILLA
    --- >> sedap pun lauk beli yunk..hikhik

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥