♥ 11 Ramadhan

10:13:00 AM




Semalam aku dah gtau aku buke pose sorg² kan..so, mmg malas nak masak..malas nk berperang nga si kecik tue kat dapur..so, ambik langkah paling selamat..masak sesuatu yg sgt simple dan senang..pejam mata pun boleh tauukk..hehe

nak tgk?

meh

scroll bawah



lagi


lagi



dan lagi..hehe



Taraaaa, mee megi cepat dimasak sedap dimakan..hehe..tumis bwg putih, taruk sotong, ayam, udang..kul 7.15 bru aku masak..sdg elok nak buke si kecik tue tido..syukur..boleh aku mkn dgn tenang..hehe..buke megi bertemankan air soya..sedang elok aku abis mkn basuh pinggan semua..Iman bangun..hehe..abah dia lom blk lg..

Aku saje la tnye abah mane?dia pandang pintu sbb abah dia mmg salu muncul ikut pintu..haha..yela, blk keje kul 7mlm bru smpai umah..mmg ikut pintu jek la kan..hehe..tetibe dia sebut aaabah! aaabah!..oh sentap hati aku..mmg dh byk kali tp aku x sure ape yg dia salu sebut..kurang jelas..tp mlm td mmg jelas dia sebut abah..aku suh la dia sebut mama..dia boleh sengih kat aku..haha..xpela dik..even tue first word kamu mama redha la..hihi

oh lauk dlm peti dah nak abes..tggl sotong sekor dgn udang beberapa ekor je..so tghari nanti kene la laju² g beli kat pasar presint 8 tue..hari nie masak ape ek..encik suami request tomyam..eh sejak ble pndai request nih bang..huhu

diakhiri dgn gambar budak cerdikbijakpandai dah boleh sebut ABC..yg tue nanti aku story yek..hehe



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

8 kata cinta

  1. memang bebuke sorg xdak selera nk mkn nasik kan..hehe

    cerdiknya iman..=)

    ReplyDelete
  2. kahkahkah...terpengaruh kah??? hahahah sedap woooo

    ReplyDelete
  3. blm penah lg aku berbuka ngan megi. hehehehe

    ReplyDelete
  4. mak ai..ramai tul post pasal meggi sbg juadah tuk berbuka...dhsyattul selera org berpose kan?

    ReplyDelete
  5. sesekali makan maggie ok jer kan.. makan panas2.. peerrggghhh, layannnn..

    iman dah pandai sebut abah.. bijak!!

    ReplyDelete
  6. maggi pun sedap gak berbuka puasa...layan jer

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥