♥ UPDATE YANG BANYAK GAMBAR

9:29:00 AM

Lame dah x update kan..bukan bz tapi malas..terus terang gtau..haha..2mggu demam then mmgu nie bru lah rase oke ckt..ade kes xcident tp nanti later citer pasal tue..nak update laju² tp att yer, gambar sgt byk..semua pun gambar itu budak..huhu..

kekadang budak nie buat mimik muke gemuk..pipi jek gemuk padahal badan ikut mama..mkn byk ya rabbi tp badan maintain..xpe dik bagus..tp jgnla cekeding sgt yer..hehe


feveret tgk tv..dah mcm org tua aku tgk..asal bunyi something yg pelik ckt kt tv dia akan pandang..mama plak terpaksa la layan babytv selalu..kekadang aku lak gian dok nyanyi ikut babytv tue..haha..Iman lak pandang mama yer cam pelik..haha


suke manjat..tau la dik kamu nak training bertatih tp tolong la jgn main kat bucu kabinet yg tajam tue..kang klau berparut dah jadi Iman lambung nanti..kureng hantaran dikkkk..hehe..dah byk kali budak nie jatuh..aku xleh nak ckp ape la..tp mostly dia jatuh mse panjat sofa..cme kepala la yg aku risau..aktif tahap ya ampun..letih aku dok jerit²..yela aku nie panas baran oke..kurang sabarrrrr


suke main kat sini..gemar sgt main pasu bunga aku..seb baik jenis kayu..klau kaca siap kamu nak..mama letak danger...haha..tapi jenuh nak larang kan kat situ ade wayar speaker..even x pasang tp risau la weh..Iman nie seb baik jenis x ngutip jek..sbbnye rambut aku gugur yg byk sepah kat lantai tue..rambut panjang kan, even jenuh la aku dok komplen kat laki aku ckp RIMAS RIMAS tp dia x layan..xmo jgk kasi aku potong..huwaaaaa...tensi weh..letih nak sapu rambut tiap hari..


berkepit x yah ckp ye..mane aku baring situ la dok panjat aku..kan tgh training kaki..lantak..manja yg amat..asal aku marah je wat lawak..konon ciku cak..mama yg tgh panas pun leh gelak..mmg la ini anak..suke wat mama marah, pastu pandai pujuk ye..tgk la muke tue..ade sape sanggup marah ke?x sanggup kannnnnn



sbb rambut byk & panjang..mama suke wat pesen memacam..klau siang tocang dua..rambut depan belah tepi..klau lepas mandi petang, mcm nie la gaya rambut..haha..tp tahan la setengah jam..pastu berpeluh-peluh..yela, jenis yg x tahan panas..konon anak jepun..jepun la sgt dikkkkk..jepun kelabu...=)


Adakala sgt baik di waktu malam bila mama x expect dia nak tido, tros merengek suh dodoi..sekejap saja sudah pejam..paling awal, 8.30mlm..tp klau datang perangai CANTEK dia tue..kul 12.30 pagi okeh bru tito..bayangkan klau time tue encik suami keje malam..aku la yg bersengkang mata dok layan dia..smpaikan ada satu tahap aku tertido then sedar² ada makhluk comel dok tido sebelah aku..haha..time tue sedey weh..hanya mak² je yg tahu perasaan nie..more to sayuuuuu..



sometimes jgk menjadi gegirl yg adorable..sesekali lemparkan senyuman manis dari gula buat mama..tp jgn ko harap klau ko baru jumpe dia, dia nak sengih..xdenye..2 org je yg boleh buat dia sengih lebar..of coz mama & abah dia..org lain dia x layan..ko wat la memek cmne pun dia boo layan je ko taukkk..


saya selalu marah ini budak comel bile stress..ye, stress sbb encik suami yg keje shift mcm tue..ble dia keje malam saya sgt penat..hinggakan satu mggu tue malam sye hanya makan megi..ye sbb tue sye maintain kurus..sape yg nak kurus jgn mkn nasi mlm ye..sye mkn nasi malam bile encik suami ada je..eh melalut..sori la gegirl mama..kamu jadi tmpat mama lepas stress..haha..tapi marah mama bknnye jalan..pandai kamu ambik hati mama..=)



Aksi yg kite x sangka..Iman ada gelaran baru..Iman rangkak..nak lawan Mael lambung..hehe..panjangkan update saya..entry yg sekali harung..


sekian, terima kasih kerana melayan entry merapu saya..=)


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥