♥ MARI SEPAHKAN RUMAH BERSAMA IMAN ARIANA

2:45:00 PM

sejak dpt bergerak..mmg ke hulur hilir jek keje dia..tue blom lagi dpt kaki..jenuh nak jerit "Iman Ariana, NO!!!..fuhhhh
Pastu suke la sgt sepahkan umah..dia letak sane sini..kekadang baling jek..bertuahnye anak..


Terkejut konon sbb ditangkap abah sepahkan umah..huhu


Aksi tonggeng sambil tgk tv lepas dah boring sepahkan umah..


Wat muke "toye" biler abah panggil..muke kesian pun ye jgk..haha


Tgk la keadaan rumah dikerjakannye..tue bru area situ..blom tgk lagi yg kat belakang..makin luas umah makin sedap dia wat sepah..mamanye plak bukan rajen sgt nak kemas...huhu


Remote tv mmg feveret..siap leh tekan lagi tukar channel..kekadang tensen tgh tgk tv dia g tekan channel lain..tue dok usha nak men ape lg tue..huhu

Dikeliling barang mainan yg bukan mainan tp dia anggap mainan..pening nak paham ayat aku..haha

Tepon dia..mmg feveret sbb tepon tue la dok 3G nga mak tok dia hari²..biler kol mak tok dia lambat angkat dia marah² sbb xde gambar lagi..haha..


Muke mintak simpati..nak marah pun x jadi..tapi klau dah mama x larat sgt nak layan kene jugak secubit dua..hihi..mama nie dah la kurang sabar ckt..haha

nanti nak update sal jumpe Tun Dr Mahathir kat tasik putrajaya..hehe..



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. hahaha,,,, comelnya!! mcm ika je tgok si iman ni kdg2x..

    zai- alhamdullilah... dah besar anak kita kan... :)

    ReplyDelete


  2. ♥ LIZA,

    -->> Alhamdulillah..semoga terus membesar dgn sihat kedua mereka ye..ika putih Iman gelap ckt la..hehe

    ReplyDelete
  3. huu huu..pandai dia buat muka kannnn..comel..

    ReplyDelete
  4. muke mmg muke simpati okeh..kiss kang br tau..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥