♥ KETE AKU

10:18:00 AM

Hati aku tgh panas nie..kejadian petang khamis..berlaku dekat basement parking opis aku..biase kete aku parking tepi kete bos aku..tapi hari tue aku lewat dan ade org lain dah masuk parking tue..so, terpaksa la aku parking belakang..

Nak dijadikan citer, aku drive depan ckt dah masuk selekoh pusing kiri dah..kiranye kete aku dah separuh ke depan then ada satu kelisa nie tetibe kuar paking belah kiri langgar aku..terkejut yg amat..aku x penah lagi langgar ape²..kete aku mmg salu jadi mangsa..tapi sblom nie bkn aku bawak..ayah aku bawak..hubby aku bawak..dah byk calar sane sini sbb org lain bawak..


berdebar dan marah..aku kuar tgk pintu belakang belah kiri dah kemek..mcm yg kat atas nie..so, sape yang salah agak korang..jumaat dia dah janji nak repair kete aku ari nie pagi..tapi hari nie bile aku tanya boleh plak dia jawab kawan dia cakap sepatutnya aku yang berhenti..means aku yang salah..hello, kawan kau ada kat situ ke tgk ape yg jadi..paling aku geram dengan ayat dia "SAYA NAK REPAIR KETE AWAK PUN DAH CUKUP BAIK"..sori la mak cik..walau setua mana pun mak cik saya x halal kan seinci pun kereta saya yang mak cik langgar..mak cik ingat saya hadap sangat ke duit mak cik..dah ckup bagus saya x sumpah seranah mak cik petang tue sbb saya kesian tgk mak cik menggigil..tapi, klau macam nie la perangai mak cik..maaf..saya bukan pengemis nak mintak sangat orang yang langgar kereta saya tok repair kete saya..

mak cik jawab la sendiri dengan tuhan sebab yang pasti saya x halalkan apa yang mak cik dah buat kat kete saya..walau ckt tp sbb perangai mak cik macam tue..sori la..saya boleh tolerate dgn org yg berhemah tp bukan yg perangai macam mak cik..klau saya jumpa mak cik tertonggeng tepi jalan pun saya xkan tolong..



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. pttnyer ptg tu gak ajk dia g repair..bla da tangguh2 cmni besar kepala plak dia...mula tk ngaku salah...mcm bgs jer...

    ReplyDelete
  2. mita hubby ko slow talk gn hubby die ke...

    ReplyDelete
  3. ala...sian nye ko yunk...sepatutnya kena settle hari tu jugakk...hmmmm...apa punye tak senonoh lah perangai makcik tu...kalau aku pun mmg xkan halalkan...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥