♥ Dah Lama Tak Pakai...

2:45:00 PM



Salam semua..happy friday..kejap jek mase berlalu..tup tup dah jumaat kan..asal hubby aku keje siang jek mesti cepatkan..hehe..=p

xde nak story ape pun..ari nie aku saje la try test pakai balik tudung bawal..yela sejak ade tudung instant nie kan..asyik la dok sarung yg tue jek sbb senang kan..sap sap dah siap..klau tudung bawal nie byk ragam ckt kan..tapi tetibe pagi ni teringin la plak nak pakai..



alih² semua geng opis gtau aku nmpak lain biler pkai tudung nie..lebih mude remaja..eh, aku baru 25..lom tua lg..mmg remaja lagi kan..cume skrg dah jadi mak dara..hehe..tapi kan, mmg btol pun..aku pun perasan muke aku nmpak lain..hehe..tembam ckt aku skrg..tapi badan tetap la berat x cecah 50kg..asyik² dok 47kg @ 48kg..xde lebih..nie muke aku tepek bende alah kat bawah nie je..pastu dah siap..

Aku skrg nak kuar pegi opis pakai 5 bende alah kat atas nie je..1) loreal revitalift 2) bedak miami 3) blusher maybeline 4) eyebrow simplysiti 5) lipstik simplysiti kaler jerat percintaan..
Dah siap..klau nak keluar mcm ade event ke kenduri ke ape, aku letak la eyeliner nga eyeshadow..tp jarang sgt dah pakai sejak mata aku x berapa nak nampak nie..risau kot bende alah maskara nga eyeliner tue wat mata aku nie lagi rosak..huhu



nie gambar aku sebelum kawen bulan 7 tahun 2009..nie masa masih anak dara..hehe..dulu muke kempis je dan rajen sgt mekap..pastu skrg dah malas mekap..klau dlu paling malas pun mesti aku pkai eyeliner..skrg nie aku mmg x pkai since mata aku dah rabun yg amat nanti lg rosak mata aku..maskara pun aku x pkai dah..smpaikan hubby aku leh ckp ape..rindu nk tgk aku mekap cam dulu..huhu..nanti la raya aku mekap kaw kaw punye ye..hehe

pstt, ade beza ke aku dulu dan sekarang..ce tgk ce tgk dan ce gtau ce gtau..hehe


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. masih cun macam sebelum kahwin..

    zana x pernah pulak pakai tudung instant gie keje.. pakai kalau nak keluar rumah or kenduri jer.. sbb muka zana boooolat!! hihihi..

    ReplyDelete
  2. k.shila pakai ari2 relaks jer...ari2 nmpak muda..huhu...(dayah suh ckp cmni)

    ReplyDelete
  3. aku da lame x ber eye shadow gn blusher weh...eye liner rajin...hehe..menten muda yunk!

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥