♥ Budak Baru Nak Dapat Kaki =)

11:47:00 AM

IMAN ARIANA dh pandai pegang sofa, kabinet tv tuk bangun..dan satu kejadian telah berlaku..aku yg telah leka tgk tv x sedar dia dh berdiri kt sofa then bile aku pusing terkejut tgk dia dah separuh berdiri tros aku panggil 'adik' dan dia terkejut lepaskan pegangan dan tros kebaboomm..huhu..meraung jgk la..tros aku demah cepat²..tp seb baik xde pape..huhu

mmg xleh lepas pandang la monitor dia..sbb dia sgt aktif ksrg nie..dok naik atas badan org sesuka hati..cepat sungguh dia majukan diri..baru je leh merangkak..laju giler merangkak skrg nie..

Aku dah pesan kat cikgu dia kat nursery tue..tgk kan dia takut dia pg panjat baby yg ada kat situ..huhu..risau gak kang x pasal² mencederakan anak org..


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

5 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥