♥ SABTU NIE BALIK KAMPUNG..OO YEAH..HAPPY

11:24:00 AM

Dah lame x update kan..so nk gtau pasal aku nk blk kg sabtu nie..ade 3 sebab nape aku nak blk kg..

1) sbb sepupu aku kawen, wat umah atok aku..
2) sbb dah lame x blk..hehe..last raye cina xdela lame tp nape ntah rase lame..huhu
3) nak wat majlis akikah IMAN ARIANA sekali..alang² pak sedara aku nak sponsor..so, kita ambik jelah..rezeki jgn ditolak..hehe..jom sembelih biri-biri tuk IMAN..hehe

Tapi, cuti lom apply nie..alah bkn lame pun..aku ambik cuti 2 hari jek kot..atau pun sehari je..coz en hubby lom kompem sehari ke 2..sabtu pagi balik sbb hubby keje mlm, so lepas dia blk keje tros calloo blk kg..kene gilir² drive la..xpe IMAN letak carseat..dia sgt behave ye dok carseat..Alhamdulillah..sudah terbiasa ekoran dari asuhan sejak kecil lg..

Isnin @ selasa aku gerak blk KL blk..x sabar nye nk blk kg..oooo blk kg...hikssss

p/s : nanti aku update pic kitorg g I-City ek..first time nie..teruja beb..hehe


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

0 kata cinta

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥