♥ RAMBUT OH RAMBUT

3:58:00 PM

Oke, rinie entry berkisarkan rambut..
knape?sbb aku sgt rimas dgn rambut ini..tambah lak rambut nie mmg salu jek gugur dan bersepah-sepah di lantai umah yg hanya penuh dgn rambut setiap hari perlu sapu semata-mata rambut..haha..iman lak dah nak start pandai merangkak..risau aku if aku terlepas pandang krg dia g kutip rambut aku mkn..x ke haru weh..

tension oke..mmg la sejak lepas bersalin nie rambut gugur bak ujan menitis..erkk..
nak potong tp encik suami x kasik..ye, mmg dia dr dulu suke pompuan rambut panjang..
mse bercinta pun dia larang aku potong tp mse tue klau aku potong pun x dosa kan..haha
skrg x boleh..sbb dia udah jadik suamiku..mana bisa ku langgar arahannya..dosa tue..

walaupun berbagai pujuk rayu telah aku lakukan..x jalan oke..grrrr sentap di situ..
smpai aku penah diam je satu hari sbb dia x kasik aku potong rambut..blh?..haha
rimas weh..tetambah lak ade anak nie..mandi nak kene laju..pastu nk kene mandi wajib lg..erkkk yela tiap bulan harus peyed x termasuk lg mandi itu..ehem ehem..haha

so, sbb dia x kasik aku potong rambut aku mau ubah pesen rambut aku..mau kasik wave ckt..skrg nie lurus jek..dah bosan dah..yg nie dia harus kasik sbb dulu dia dah janji klau rambut aku panjang aku leh wat ikut suke aku janji x potong..huhu..

rambut ku skrg begini..sebijik ye..panjang gitu, stail pun gitu..
kenapa tok ti?sbb aku minat dia..hehe


then, aku mau bikin rambut aku seperti acha..pun sbb aku suke dia..cute..cantek kan rambut begitu..ini la rambut yg aku tunjuk kt hubby aku dulu..dia suke..tp idok le kaler cenggitu..cme aku ikut stail jek..amacam korg?oke x?

nanti mau bincang sme hubbyku bile mau buat ini rambut..harus weh cantek rambut even pkai tudung..sbb laki aku nie jenis suke bandingkan org..klau dia tgk org tue even kejap je, dia mesti akan tros terkeluar bende ape yg dia nmpak kt org tue..ngeri tau..ade je aku kene dgr dia ckp pasal org yg dia tgk..opsss..hehe..seb baik aku nie jenis pandai menjawab & jawapan aku mmg dia xleh sangkal lg..haha..laki mmg la suke tgk yg cantik aje..jadinye kite nie harus la sentiase cantik di depan dia even pakai suar pendek nga singlet..haha..itulah aku di rumah..

so, ape pendapat korg?


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

10 kata cinta

  1. cantik2x!! ko highliteeee ar skali zai!!! styloo skit!! ngehngehngeh

    ReplyDelete
  2. SALAM ZAZA..

    LAMA NAU TAK MAI SINI KAN..

    AKAK PUN BERKENAN NGAN RAMBUT KEDUA2NYA.. TP AKAK NI TAK TAHAN LORR.. PANEH!!!!! SUDAHNYA HUBY AKAK PUN AKUR AJE LAH.. YERLAH.. DIER PUN SIAN GAK TGK KITA TAK NYEMPAT NAK URUS DIRI SENDIRI.. DR NAMPAK SELEBET BAIKLAH DIIZINKAN AKAK POTONG.. ;D

    ReplyDelete
  3. ha sesuaila tu rambut zaza macam acha. nanti tambah comel!!! hubby pun tambah sayang..

    ReplyDelete
  4. kite pon rambut gugur bersepah2 kat lantai jugak.. kite pon bru lps bersalin ni, takde la baru.. baby dah umo 6 bulan.. tensen thp tenuk, tk tahu n wat cam ne.. dh mcm2 jnis sympu pakai, still mcm tu gak.. aissyyy...

    ReplyDelete
  5. 2 2 rambut tu cantek... ;)
    raqmbut melody pun lawa.. hihihi

    ReplyDelete
  6. org selalu kata lepas bersalin mmg ada amsalah rambut gugur tu..

    rambut acha tu mmg cun bangat!!! seksi pun ye jugak... hihihi

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥