♥ BYK JE CRITE TP NTAH LA....

2:20:00 PM



dah lame aku x story kan..ermmm, bkn xde citer tp berlambak tp xtau cmner nk citer..blh?haha
oke la aku citer latest..td g anta iman klinik coz nursery dia kol gtau dia muntah stiap kali lepas nyusu..means dh 4 kali termasuk yg pagi td mse dia bangun..otw ke nursery pun muntah..

tp dia xde demam..so, doc ckp xde ape..paru² oke..cume kahak dia yg membuatkan tekak dia rsae x selesa..batuk dia agak terok la..tp since semlm batuk mcm dh kurang dh..tido pun x terganggu sgt mcm yg sblom nie..

risau jgk coz berat dia dh makin turun..badan dia dah susut dah..sedih aku tgk..bru je badan dia nk naik..tp syukur la dia makan oke cam biase..habis je..cme susu jek dia xleh..minum air suam pun oke..maybe susu tue buat dia lagi loya kot..

tp, dia kuang aktif ckt..maybe sbb penat kot muntah..yela, aku dh rase cmne penat muntah tue..agaknye iman pun rase cmtue..tp dia muntah kuar kahak..so, mcm oke la kan coz kahak dia kuar..ataupun maybe dia muntah tuk kuarkan kahak tue..asalkan dia xde ape² yg trok sudah la..

korang doakan IMAN ARIANA sihat selalu ye..aminnn




"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. iman semakin comel lah...geram sangat...

    ReplyDelete
  2. nak bertukar bulan kot. slalu org kata tiap kali nak bertukar bulan bayi susut sket. sbb nak mula merangkak ke, bertatih ke

    :) jgn risau ye mama iman..

    ReplyDelete
  3. hope Iman sihat selalu & dapat membesar dengan bijak!!

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥