♥ APSAL EK?

3:00:00 PM

nape ye, 2,3 hari nie aku asyik moody jek..mudah nau sentap menyentap tambah² nga kesayangan aku tue..padahal bende nak sentap xdela besor pun..tp blh lak sampai majuk tahap gaban..ke aku yg tgh mengong nie..x suke la cmnie..aku bukan nak sentap sangat pun tp ntah la..hati aku nie meronta jek suh majuk bagai..

dah la hati, pikiran aku x bape tenang 2,3 hari nie..nak kate sal PMS xdenye aku salu mmg oke jek..klau x PMS pun aku nak ngamuk aku belasah jek..mmg xde kaitan langsung..dah la tue sekali sentap pikiran jauh giler pk..macam² yg aku nak buat..semuanya x masuk akal..

Ya Allah, tetapkanlan Iman dan Pendirianku agar ia sentiasa di landasan yang betul..Aku mohon hatiku diberi perlindungan dan KAU jauhkanlah hatiku dari memikirkan perkara yang aku sendiri tidak tahu menahu..KAU lindungilah aku dari bisikan syaitan dan gangguan jin makhluk halus sebagainya..Lindungilah kami sekeluarga dengan Rahmat-MU..KAU jua yang Maha Mengetahui YA ALLAH...Amin


"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

1 kata cinta

  1. yeahhh... iman nk dpt adik!!! pembawakan budak ni!!! hehehehe

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥