♥ AKU YANG CELARU JIWA HATI PULAK NTAH KEMANA

11:33:00 AM

skrg nie mse yg berlalu aku x sedar langsung..
sebab hati & perasaan tgh berperang..perang ape biarlah aku je yg tanggung..
yg pasti mmg menjadi masalah besar dlm hidup aku..
menganggu gugat tanggungjawab aku sbgai seorg isteri tp tidak sbgai seorg mama..

biarlah aku ikut je aliran hidup nie..berserah sambil usaha..usaha ke?ntah la..
bak kata org diluah mati mak ditelan mati bapak..
InsyaAllah aku kuat tuk hadapi semua nie..kuat ker?ntah la...

dan aku jgk xleh update blog nie dgn baik sbb nanti kerana jiwa kacau aku nie tah ape² yg aku post...bahaya...InsyaAllah aku masih sedar dan waras..mohon korang doakan aku jauh dari sebarang anasir jin & makhluk halus nie..mohon hindar Ya Allah..



"Husband to be respect, Wife to be protect, Children to be nurture, Life to be savior."

XOXO
♥zaza♥

You Might Also Like

4 kata cinta

  1. setiap apa yg berlaku ada hikmahnya
    bersabarlah...insyaallah ada jalan yg terbaik :)
    kuat ye dik
    take ur time.kembali dengan senyuman bersinar balik nanti

    ReplyDelete
  2. Haaaaaa...anasir makhluk halus..ko kne ganggu ke..ya tuahn..aritu ex-BF ko kacau ko ni anasir ni plak..dugaan tol hidup ko..sabar ek..byk2 kan memohon bantuan pd tuhan..OK

    ReplyDelete
  3. zaza, Allah menguji kita sebab Allah sayangkan kita.. setiap yg berlaku ada sebabnya.. setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya.. kuatkan semangat yer dear..

    ReplyDelete
  4. aku doakan ko.. kuatkan semangat lam menghadapi dugaan hidup.. amin..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥