♥ HIDUP SATU PERJUANGAN

11:08:00 AM


Ada seseorg tujukan lagu nie tuk aku..
siapa, biarlah rahsia..huhu

nasihat aku, x guna menyesal andai saat kita membuat sesuatu keputusan kita masih dalam keadaan yang waras dan boleh berfikir dengan baik..dan bagi aku, penyesalan dia adalah kepuasan bagi aku..sbb kerana keputusan dia yang lalu, aku kini teramat bahagia..bukan menghukum kerana aku sudah lama memaafkan sekadar menggembirakan hati atas kemenangan aku dalam salah satu dari perjuangan hidup..


MENYESAL-6TH SENSE

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku


ABANG, I LOVE YOU SO MUCH
THANKS FOR EVERYTHING
LOVE U TILL MY LAST BREATH

XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

2 kata cinta

  1. selalunya kita akn lebih menghargai sesuatu/seseorang yg dh lepas.. tp masa tu menyesal pun x guna.. kena teruskan hidup tnpa pandang ke belakang lg..

    ReplyDelete
  2. sesal kemudian mmg x bguna..tp kita jdkan pengajaran tuk akn dtg...

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥