♥ Alhamdulillah...

11:46:00 AM


Iman sejak nk masuk 6 bulan nie dah kembali berubah cara tido..
klau dulu mse 4 bulan ckup sekadar susu then tido..masuk 5 bulan plak kene buai & dodoi yg hebat bru leh tido..now nk masuk 6 bulan..kene ulit dgn Lailahaillah pastu pok pok punggung dia bru tido..makin senang walau agak lme jgk nk tggu dia pejam & mencabar coz sgtlah aktif..



Skrg nie kene ikut mood dia tido..klau dia nk meniarap aku pok pok dgn cre meniarap..cre nie paling mudah dia tido..sekejap jek dah lelap..tp aku agak x suke sbb rase mcm x selamat jek..so, ble dia tido cmnie mmg aku kerap jenguk & tgk..risauuu..skrg nie kan macam²..takut bile mengingatkan..moga dijauhkan...amin



klau dtg mood dia tido mengiring, mengiringlah aku pok pok dia..yg nie susah ckt sbb dia asyik tgk jek aku sambil nunggu mate pejam..nak tergelak pun ade tp tahankan ajelah..tp kekdg dia sengih jgk ke aku nk suh aku sengih blk..alahai anak..pndai wat kelakar ye..hehe



nie perkembangan terbaru..dah makin tinggi angkat dada..pastu angkat bontot reverse ke belakang..haha..klau letak depan kejap jek dah dok belakang..pastu klau aku leka ckt tgk dah ke atas lantai..hihi..tdo mlm selalu aku kene angkat dia letak tengah blk sbb hampir jatuh kelantai..skrg kami tido luar saje..xmau ade yg jatuh katil..huhu..tilam pun dah angkat letak luar..seb baik umah aku xde org dtg..klau x pelik org tgk nape tilam dok luar..haha




XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

3 kata cinta

  1. haha..nanti masuk 6 bulan, 7 bulan.. lagi la berubah cara tido die.

    ReplyDelete
  2. sgt cute cara Iman tido!! aunty zana geram jer tengok.. comel!!

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥