♥ KEKANDA ADINDA

9:17:00 AM



saya sayang dia sangat-sangat
dia semangat saya
dia sumber kekuatan saya
walaupun kami berlainan cara
walaupun kami jarang berjumpa
walau masa kerja kami berbeza
tapi, kami serasi bersama

kadang-kadang saya kecil hati dengan dia
kadang-kadang dia buat saya marah
kadang-kadang dia buat saya menangis
tapi, selalunya dia buat saya ketawa


walaupun dia selalu tinggalkan saya dan iman
tapi, bila dia ada dia pasti ringan tulang
saat saya penat, dialah yg tolong jaga iman
tolong tidokan iman, bergelak ketawa dengan iman

walau saya sering x puas hati dengan masa kerja dia
tapi jauh di dasar hati saya memahami
walau saya sering komplen dia xde masa tuk saya dan iman
tapi saya redha kerana saya mengerti
walau mulut saya x berhenti mengomel & membebel
dia tetap setia mendengar dengan mimik muka..haha


apa yang pasti, dia selalu ada dengan saya
saat saya sedih saat saya jatuh saat saya merasa mengalah
dialah yang membuat saya tersenyum
kini, ada dua insan yang sgt bermakna dalam hidup saya
dua² saya sayang lebih dari nyawa saya
saya x mampu hidup tanpa salah seorang dari mereka, kerana
kedua-duanya saya perlukan dalam hidup saya..



P/S: entri emosi di pagi hari..haha


XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

9 kata cinta

  1. sayu ati aku baca.. kta ni patot bersykur kan zai dpt husband yg sayangkan anak.. alhamdullilah...

    ReplyDelete
  2. hehee.. sabar je la yunk.. kamu kan isteri n ibu mithali.. so harus kuat..

    az tag zai utk join 1 GA nie tau.. so join yep..

    http://butfulsay.blogspot.com/2011/02/ct-arina-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. alololo...sooo sweet! kamaruddin terbaik :P

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥