♥ Hepi Sunday...Hahahahaha

10:55:00 AM


Semalam, ahad..hari yg sgt best bg aku even penat..
setelah lme aku x sopim sakan..hah ambik kau..
kuar umah dari kul 1pm, kul 7pm bru sampai umah..muahahaha
bknjauh pun sopim, alamanda jek..tp berjalan mmg x hengat la..hikssss


Iman sgt behave..syg dia sgt²..haha,,dok jek dlm stroller tue..biler ngantuk tido..lapar minum susu..owh, sayang lebih-lebih...haha


Dlm kul 6pm, lepas jumpe Princess-N tros gerak g karnival WOW..tp jap jek sbb lepas tue ujan..encik suami + Iman bersama kereta ygkurang minat..hehe


Haaaaa, nie kereta idaman encik suami..lembu bukan sebarang lembu oke..tapi lamborghini...1.15 Juta..haha..ko hadooooo...dalam mimpi jek la abg oiii..dari beli mende alah nie baik beli umah..lagi berbaloiiiii...



Iman dan topi barunye..bru nampak cam pompuan...hehe..encik suami muke ketat..dia mmg seyes kalo bergambor..tensen aku..opssss, gambar mama dia xde ek..sbb, mama dia giler sopim..mcm² yg dibeli..baju Iman xyah ckp la..sedozen aku capai..huhu



Ini hadiah tuk Iman sbb sgt behave skrg..gelang tangan..kan aku de ckp mggu lepas mau kasik dia hadiah sbb dia dah berubah menjadi boodak baikkkkk...hehe..mama dia pun ade gak, rantai leher with love pendant...nanti la aku tunjuk if aku rajen..huhu>>owh gelang nie utk dipakai mase berjalan or event or perayaan jek..xde nye nk pkai time antor nursery..bahaye...hehe



Ini pun mama Iman sempat grab jgk..nie bukan handbeg tp mcm clutch gitu..beli kat butik guess alamanda..RM159 sajork..now, aku pakai ini sajork nk g opis or jenjalan..sbb beg Iman sajork dah segedabak..so, mama dia berfesyen begini sajelah..

esok cuti lagi, so kemanakan kiter...hehe..manjaku mungkin..mau rembat susu nga pampers Iman..sudah mau kehabisan stok..sopim lagik...winksss kat encik suami...hehe



XOXO
♥ZaZa♥

You Might Also Like

6 kata cinta

  1. jumpa N yer?

    clutch tu nampak exclusive la dear..

    ReplyDelete
  2. fizay,smlm nmpk kamu,en.din n iman ariana di Karnival tue,tgk je la,sbb jauh...hehehe...

    ReplyDelete
  3. wow! lawa ah red car tuh. tersembur kuar mata aku tgk..hahaha

    BTW, lawa sey gelang utk iman. yang, jgn lupe snp pic iman bergelang ek. nk tgk :)

    ReplyDelete
  4. hohoh...sopim sakan ko aritu rpenyerr ekk...

    ReplyDelete
  5. amboii.. ciap dpt gift gelang tgn lg ko.. acik az nie behave jgk tp x dpt ape pon.. hoohohoo.. sobsob.. sgt jeles ngn iman.. hahahaha..

    ReplyDelete

♥ TQ tinggalkan jejak anda, Love ♥